ایده های طراحی حمام با استفاده از سنگ مرمر

به گزارش بازی های اندروید، در طراحی داخلی، سنگ مرمر به عنوان متریالی طبیعی و لوکس شناخته می گردد و گزینه ای مناسب برای استفاده در حمام می باشد. در ابتدا باید در خصوص میزان استفاده از سنگ مرمر تصمیم بگیرید. آیا تمایل دارید در ابعاد عظیم از آن استفاده نمایید یا تنها به استفاده کمی از آن اکتفا می کنید؟

ایده های طراحی حمام با استفاده از سنگ مرمر

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ و بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به یاد داشته باشید که حتی اگر به میزان کمی از این سنگ در طراحی حمام استفاده نمایید، نمایی زیبا و خیره کننده در حمام به وجود می آید. در این مطلب از ما به بیان ایده هایی در زمینه استفاده از این سنگ در طراحی حمام می پردازیم.

ایده های کاربردی سنگ مرمر در حمام

  • استفاده از سنگ مرمر در فضای کلی حمام

این امکان وجود دارد که از سنگ مرمر برای قسمت های مختلف مانند دیوار، سقف و کفپوش در حمام استفاده نمایید. شاید در ابتدا تصور کنید استفاده از سنگ مرمر برای تمامی قسمت های حمام باعث ایجاد یکنواختی در این فضا می گردد، اما برخلاف تصور بسیاری از افراد انجام این کار نه تنها باعث ایجاد یکنواختی نمی گردد بلکه یک طراحی ساده و چشمگیر ایجاد می کند. نکته مهم در اجرای این ایده این است که اجازه دهید سنگ مرمر خود را نمایش داده و از ایجاد نقطه کانونی و یا کنتراست رنگی خودداری نمایید.

  • استفاده از سنگ مرمر در دیوار پشت سینک روشویی

سنگ مرمر نمونه ای مناسب برای استفاده در دیوار بین کابینتی و دیوار پشت سینک روشویی در طراحی حمام می باشد. در صورت استفاده از این سنگ برای دیوار پشت سینک و استفاده از لامپ های ال ای دی در زیر آن نمای زیبا و متفاوتی در حمام ایجاد می گردد.

استفاده از یک آینه در این قسمت در کنار سنگ مرمر و ریسه های ال ای دی باعث ایجاد جذابیت دیداری شده و می تواند به عنوان نقطه کانونی در حمام در نظر گرفته گردد. استفاده از یک کانتر سفید رنگ در کنار سنگ مرمر در این قسمت بهترین گزینه ای است که برای انتخاب در مقابل شما واقع شده است.

  • استفاده از سینک روشویی مرمر

اگر فکر می کنید استفاده از سنگ مرمر در طراحی کانتر و دیوار پشت سینک روشویی ایده ای رایج بوده و به دنبال استفاده از ایده ای ناب تر با استفاده از سنگ مرمر هستید، پیشنهاد ما استفاده از سینک های روشویی مرمر می باشد.

استفاده از این ایده بدون شک نتیجه خوبی در پی خواهد داشت. استفاده از سنگ مرمر در طراحی سینک های پایه دار نیز نمای زیبایی در حمام ایجاد می کند. استفاده از این سینک ها در طراحی حمام های مدرن کاربرد دارد.

  • استفاده از وان مرمر

اگر بودجه شما این اجازه را می دهد، بهتر است به دنبال استفاده از وان مرمر در طراحی حمام باشید. اگرچه انجام این کار ممکن است هزینه زیادی در بر داشته باشد، اما نمایی بسیار زیبا و لوکس در حمام ایجاد نموده و آن را به نقطه کانونی در حمام تبدیل می کند.

از ایده های دیگری که می توانید اجرایی کنید، استفاده از سنگ مرمر تنها برای لبه وان می باشد. به این منظور می توانید از یک وان معمولی استفاده نموده و تنها برای طراحی لبه آن از سنگ مرمر استفاده نمایید. آن چه که در تصویر مشاهده می نمایید، نمونه ای از اجرای این ایده می باشد.

  • استفاده از المان های تزئینی با استفاده از سنگ مرمر

استفاده از المان های تزئینی سنگ مرمر نمونه ای دیگر از ایده هایی است که می توانید در طراحی حمام مورد استفاده قرار دهید. استفاده از چنین المان هایی به نوبه خود تاثیرگذار خواهد بود. استفاده از لامپ هایی که در طراحی آن ها از سنگ مرمر استفاده شده است نیز باعث ایجاد نمای زیبا و متفاوتی می گردد و به عنوان نمونه ای از المان های تزئینی در نظر گرفته می شوند.

  • استفاده از سنگ مرمر در طراحی درب کمد حمام

یکی دیگر از ایده ایی که می توانید در این زمینه مورد استفاده قرار دهید، استفاده از آن برای درب کمدی که در حمام استفاده شده است، می باشد.

  • استفاده از سنگ مرمر در طراحی دیوار

یکی از نکاتی که باعث زیبایی سنگ مرمر می گردد، وجود رگه هایی است که در طراحی این سنگ وجود دارد. به همین خاطر اگر از این سنگ در ابعاد عظیم استفاده گردد، بدون شک زیبایی چشم نوازی در پی خواهد داشت. برای مثال اگر از این سنگ برای طراحی دیوار استفاده گردد، می تواند آن را به نقطه کانونی در حمام تبدیل نماید.

نکات پایانی

همان طور که گفته شد، سنگ مرمر نمونه ای از متریال های لوکس و با کیفیت در طراحی داخلی برشمرده می گردد. اگرچه ممکن است خرید و استفاده از این سنگ در طراحی داخلی متحمل هزینه زیادی گردد، اما به طور حتم استفاده از آن در ابعاد کم نیز باعث ایجاد نمایی زیبا و متفاوت می گردد.

از سنگ مرمر می توان در انواع سبک های مختلف دکوراسیون داخلی استفاده کرد. استفاده از این سنگ در طراحی حمام بدون شک نتیجه متفاوت و زیبایی در پی خواهد داشت. ایده های زیادی به این منظور وجود دارند که شما می توانید با استفاده از آن ها به یک طراحی زیبا در حمام دست یابید.

آن چه که در این جا به بیان آن پرداختیم تنها نمونه هایی از این ایده ها می باشد. مشورت با یک متخصص و استفاده از مجلات دکوراسیون داخلی و منابع آنلاین می تواند در این زمینه راهگشای شما بوده و ایده های دیگری نیز در اختیار شما قرار دهد.

شما در حمام خانه خود از چه المان مرمری استفاده نموده اید؟

منبع: ساختمانچی
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 669

به "ایده های طراحی حمام با استفاده از سنگ مرمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های طراحی حمام با استفاده از سنگ مرمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید