تور ترکیه ارزان: معرفی هتل 5 ستاره الیت ورلد در وان ترکیه

به گزارش بازی های اندروید، هتل الیت ورلد وان یکی از معروف ترین هتل های لوکس و 5 ستاره شهر توریستی وان در ترکیه است. طراحی این هتل ترکیبی از معماری نئوکلاسیک است که با استفاده از شاخصه های طراحی مجلل و کاخ مانندش به همراه خدمات و امکانات مختلف، یک اقامتگاه مجلل و پر امکانات را برای کسانی که آن را برای اقامت انتخاب می نمایند؛ به وجود آورده است.

تور ترکیه ارزان: معرفی هتل 5 ستاره الیت ورلد در وان ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

ما امروز می خواهیم در این مطلب همه چیز را درباره این هتل از خدمات و امکانات عمومی هتل گرفته تا مشخصات اتاق های مختلف این هتل و بعلاوه فاصله آن تا جاذبه های مختلف وان را برای شما مورد آنالیز قرار دهیم.

شهر وان ترکیه یکی از زیباترین مقاصدی است که در این شهر می توانید داشته باشید و از این رو شما باید با برترین اقامتگاه های این شهر که یکی از آن ها همین هتل الیت ورلد وان است، آشنا شوید. در ادامه با ما در خبرنگاران و در معرفی این هتل همراه باشید.

با خدمات هتل ورلد وان ترکیه آشنا شوید

رزرویشن این هتل 24 ساعته است و بنابراین شما هیچ وقت با میز پذیرش خالی روبرو نخواهید شد. در جدول زیر عمده خدمات این هتل را برایتان آورده ایم:

دراین هتل نمی توانید حیوانات خانگی خود را به همراه داشته باشید. اگر به قصد کار و تجارت به این شهر سفر کرده اید و هتل الیت ورلد وان را برای اقامت انتخاب کرده اید، باید این نکته را بدانید که برای گروه های کاری و تجاری امکاناتی همانند دستگاه کپی، دستگاه فکس و بعلاوه سالن همایش و کنفرانس تهیه دیده شده است. البته قبل از استفاده از آن باید با مسئولین هتل هماهنگ کنید.

می توانید از بین ساعت2 بعد از ظهر به وقت محلی وان تا نیمه شب اتاق خود را دریافت کرده و از بین ساعت 12 ظهر تا 1 بعد از ظهر نیز آن را به هتل تحویل نمایید. در این هتل می توانید از خدمات سوئیت عروس و داماد و یا سوئیت های خصوصی استفاده نمایید. در خاطرتان باشد که در هتل الیت ورد وان ترکیه می توانید با کارکنان این مجموعه به زبان های فارسی، ترکی و انگلیسی ارتباط برقرار نمایید. اگر همراه خود کودک دارید این نکته را بدانید که؛ اگر سن آن زیر 2 سال است، هزینه اقامت او رایگان است و در غیر این صورت اقامت او شامل هزینه می باشد.

انواع امکانات تفریحی هتل الیت ورلد در وان ترکیه

امکانات تفریحی هتل الیت ورلد زیاد و متنوع است. در این هتل در اختیار مسافران، استخر شنای فضای باز قرار گرفته است. استخر سالنی این هتل هم برای تمام روزهای سال باز و فعال است. می توانید از خدمات حمام ترکی و جکوزی استفاده نمایید. خدمات آرامش و سونا هم در امکانات تفریحی این هتل قرار گرفته است. اگر از برنامه ورزشی استفاده می کنید گفتنی است برای شما که امکان استفاده از باشگاه و مرکز تناسب اندام این هتل را دارید. در فضای هتل برای مسافران فروشگاه محصولات زیبایی ایجاد شده است. ضمن این که سالن زیبایی و خدمات سلمانی و کوتاهی مو نیز در این هتل برای مسافران موجود است. کسانی که در این هتل اقامت کرده اند به امکانات تفریحی و خدماتی آن در مجموع امتیاز خوبی را در سایت بوکینگ داده اند.

در این هتل، 2 رستوران و 2 کافی شاپ وجود دارد. از خدمات غذایی هتل الیت ورلد وان باید به این اشاره نماییم که در رستوران این هتل می توانید از منوی غذایی ترکیه ای و بین المللی غذایی خوشمزه سفارش دهید و در فضای شیک رستوران آن را به همراه دوستان و همراهان خود میل نمایید.

برای افراد با رژیم های خاص، منوی غذایی مخصوص در صورت درخواست در اختیار قرار می گیرد. بعلاوه می توانید با قهوه و کیک های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید. بعلاوه صبحانه هتل به صورت بوفه ارائه می گردد که در هر نوبت از سرویسش به 40 نفر به صورت هم زمان سرویس می دهد.

رستوران های هتل

  • رستوران الیت: در این رستوران می توانید از بوفه صبحانه بهره ببرید و یا برای صرف وعده های ناهار و شام به اینجا بیایید.
  • رستوران تپه اوجاک باشی: در این رستوران، غذاهای سنتی ترکیه و غذاهای بین المللی سرو می گردد.
  • کافه کامپانی: این کافه با دکوراسیون کلاسیک خود، مکانی مناسب برای برطرف خستگی روزانه است.

اتاق های هتل الیت ورلد وان ترکیه چه امکاناتی در خود دارند؟

اتاق های این هتل بسیار تمیز و به نسبت بزرگ هستند. همه این اتاق ها امکان اقامت دو بزرگسال به همراه یک کودک را در خود دارند و در 4 نوع مختلف ارائه شده اند. در اتاق های هتل الیت ورلد وان برای مسافران، امکان انتخاب بالشت از منوی مخصوص بالشت وجود دارد. ضمن این که سرویس خواب این هتل بسیار راحت و استاندارد است.

تهویه هوای اتاق به همراه امکان کنترل دستی دمای اتاق، وجود یک تلویزیون LCD در اتاق ها با پوشش شبکه های جهانی و بعلاوه امکان پخش فیلم های روز جهان، میز کار، تلفن، دید شهری،خدمات بیاری، دیوارهای مخصوص عایق صدا، سوفا، فرش، ساعت، کمد و دسترسی ویژه به راهروها از جمله خصوصیات اتاق های این هتل است.

گاو صندوق دیجیتالی، دستگاه قهوه ساز و دستگاه چایی ساز، یخچال و بطری های آب معدنی از جمله امکاناتی است که در اتاق های این هتل برای شما در نظر گرفته شده است. در سرویس حمام اتاق ها می توانید دوش و وان جداگانه داشته باشید و لوازم آرایشی و بهداشتی ضروری هم به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. سشوار، حوله و دیگر امکانات لازم از جمله مواردی است که باید به آن ها اشاره نماییم.

انواع اتاق های هتل الیت ورد وان

  • سوییت استاندارد: این اتاق ها 28 متری هستند و یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره در آن ها وجود دارد.
  • سوئیت کینگ: 127 متر مربع هستند و یک تخت دونفره در آن ها گذاشته شده است.
  • اتاق اکسکیوتیو: این اتاق ها 26 متر مربع هستند که یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره داخل آن ها موجود است.
  • سوئیت: 57 متر مربع فضا دارند و در آن ها یک تخت دونفره وجود دارد.

فاصله هتل با جاذبه های وان

  • فروشگاه کیلر: تا این فروشگاه حدودا 300 متر فاصله دارید که با 4 دقیقه پیاده روی می رسید.
  • موزه وان: هتل الیت ورلد وان تا این موزه تنها 800 متر فاصله دارد. تاکسی شما را بعد از 6 دقیقه می رساند و اگر بخواهید پیاده برید، 12 دقیقه در راه خواهید بود.
  • مرکز خرید استار پیازا: تا شما 1 کیلومتر فاصله دارد که با 13 دقیقه پیاده روی، آن را خواهید دید. تاکسی شما را 6 دقیقه ای می برد.
  • مرکز خرید تورکواز ای وی ام: از شما 1 کیلومتر دورتر است که 7 دقیقه ای به وسیله تاکسی می رسید. پیاده روی تا آنجا 5 دقیقه طول می کشد.
  • ورزشگاه آتاتورک: تا این ورزشگاه، 1.2 کیلومتر فاصله دارید که با تاکسی 7 دقیقه ای می رسید. پیاده روی تا آنجا 18 دقیقه به طول می انجامد.
  • سالن نمایش وان استیت: مسافت 1.2 کیلومتری تا این جاذبه را پیاده 17 دقیقه ای طی خواهید کرد. تاکسی نیز 7 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • ایستگاه اتوبوس وان: برای اینکه به این ایستگاه برسید، 1.7 کیلومتر را باید طی کنید. اگر با تاکسی بروید، 10 دقیقه ای و اگر پیاده بروید، 35 دقیقه ای خواهید رسید.
  • قلعه وان: این جاذبه تا شما 4.1 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی شما را 13 دقیقه ای می رساند.
  • دانشگاه یوزونجوییل وان: این دانشگاه حدودا 21 دقیقه به وسیله تاکسی زمانی می خواهد. مسافت آن تا هتل 11 کیلومتر است.
  • فرودگاه فرید ملن وان: فرودگاه 7 کیلومتر تا هتل الیت ورلد وان فاصله دارد. تاکسی شما را 18 دقیقه بعد می رساند.

می توانید لیستی از دیگر جاذبه های تماشای شهر وان را در مطلب با جاذبه های وان در ترکیه آشنا شوید مطالعه نمایید و در سفر به این شهر از آن ها تماشا نمایید.

موقعیت هتل الیت ورلد وان

موقعیت هتل الیت ورلد وان را در نقشه گوگل مپ زیر ببینید.

  • آدرس هتل: Bahcivan Mah. Kazım Karabekir Cad. No: 67, 34435 Van, Turkey

سخن آخر!

اغلب کسانی که در این هتل در سفر خود به وان اقامت کرده بوده اند، از آن راضی بوده اند و آن را به دیگران هم پیشنهاد کرده اند. ما در این مطلب همه خدمات هتل را برایتان توضیح دادیم و از شما می خواهیم که اگر به این شهر سفر کرده اید و در هتل الیت ورلد وان قبلا اقامت داشته اید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای رزرو هتل وان هم می توانید به وب سایت خبرنگاران مراجعه کرده و به راحتی، هتل خود را رزرو نمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1545

به "تور ترکیه ارزان: معرفی هتل 5 ستاره الیت ورلد در وان ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: معرفی هتل 5 ستاره الیت ورلد در وان ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید