ایران صدر نشین گروه B شد

به گزارش بازی های اندروید، با خاتمه چهارمین روز مسابقات قهرمانی فوتبال دانش آموزان آسیا تیم ایران صدرنشین گروه B شد.

ایران صدر نشین گروه B شد

به گزارش خبرنگاران از شیراز، عصر امروز بازی های مرحله گروهی مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا (ASFF) با انجام دو بازی همزمان در دو گروه Aو B شروع شد.

در ساعت 15 و از گروه A این رقابت ها تیم های فارس و هندوستان در مجموعه ورزشی بعثت به مصاف هم رفتند و در همین ساعت نیز از گروه B تیم های مالزی و سریلانکا در مجموعه ورزشی حافظیه با هم ملاقات کردند.

در ملاقات تیم منتخب فارس و هند ، تیم فارس پس از ناکامی در باز کردن دروازه حریفان خود در دو بازی قبلی ، توانست با نتیجه 5 بر یک به پیروزی دست یابد.

در ادامه رقابت های این گروه و از ساعت 17:15 نیز تیم های تایلند و کره جنوبی در مجموعه ورزشی حافظیه به ملاقات هم رفتند و با تساوی 2 بر 2 به سرانجام رسید.

در این گروه تیم اندونزی امروز استراحت داشت و این در حالی است که این تیم با کسب 9 امتیاز از سه بازی گذشته خود جواز حضور در مرحله دوم را کسب نموده و بازی آخر این تیم مقابل کره جنوبی برای آنها از حساسیت کمتری برخوردار است.

در گروه A این رقابت ها نیز پس از تیم اندونزی صدر نشین تیم های کره جنوبی، منتخب فارس، تایلند و هندوستان قرار دارند.

در رقابت های گروه B نیز دو تیم مالزی و سریلانکا از ساعت 15 در مجموعه ورزشی حافظیه با هم ملاقات کردند که در این ملاقات تیم مالزی با نتیجه 2 بر یک تیم سریلانکا را پشت سر گذاشت .

از دیگر رقابت های گروه B مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا نیز از ساعت17:15 تیم های ایران و چین در مجموعه ورزشی بعثت به مصاف هم رفتند .

در این ملاقات عرشیا عباسی در دقیقه 42 برای ایران یک گل به ثمر رساند و این بازی با همین نتیجه به سرانجام رسید.

در سرانجام بازی ای روز چهارم تیم ایران با کسب 6 امتیاز از 2 بازی خود در صدر گروه B نهاده شد و تیم های چین ، مالزی و سریلانکا نیز در رتبه های دوم تا چهارم نهاده شدند.

فردا و در روز سرانجامی مرحله گروهی،بازی تیم ها به صورت همزمان انجام می گردد و بر همین اساس از گروه اول این رقابت ها و از ساعت 15 ،تیم های فارس و تایلند در مجموعه ورزشی بعثت و تیم های کره جنوبی و اندونزی نیز در مجموعه ورزشی حافظیه با هم ملاقات می نمایند.

در گروه دوم رقابت ها نیز هر دو بازی به صورت همزمان و از ساعت17:15 انجام می گردد که بر همین اساس تیم های ایران و سریلانکا در مجموعه ورزشی بعثت با هم ملاقات می نمایند و تیم های چین و مالزی نیز در مجموعه ورزشی حافظیه به مصاف هم می فرایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 281

به "ایران صدر نشین گروه B شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران صدر نشین گروه B شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید