تور مالزی: معرفی جاذبه های گردشگری مالزی

به گزارش بازی های اندروید، مالزی کشوری زیبا در جنوب شرقی آسیا است که تجربه های متنوع و جالبی را برای گردشگران و مردم محلی فراهم می نماید. ترکیب فرهنگ های مختلف و غذاهای متنوع مالزی را به کشوری منحصربه فرد تبدیل نموده است. در ادامه با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا بعضی از بهترین جاذبه های گردشگری مالزی را به شما معرفی کنیم.

تور مالزی: معرفی جاذبه های گردشگری مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری مالزی

پرلیس

این استان شمالی در کنار شبه جزیره مالزی و در مرز با تایلند قرار گرفته است. بعضی از برترین غذاهای مالزی که با طعم غذاهای تایلندی ترکیب شده است در این منطقه سرو می گردد. گوا کلام یکی از قدیمی ترین غارهای شبه جزیره مالزی در پرلیس قرار گرفته است که دامنه تپه را به دره ای که در فاصله 370 متری از آن قرار گرفته متصل می سازد. این استان شاید به میزان دیگر استان های مالزی مانند پنانگ یا سلانگور معروفیت نداشته باشد اما یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین نقاط این کشور است و به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری مالزی باید از آن بازدید کرد. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

لنکاوی در کداح

کمی دورتر از سواحل کداح مجموعه ای از جزیره ها به نام لنکاوی وجود دارند که بهشتی برای خرید دیوتی فری و گشت وگذار در جزیره هستند. لنکاوی با داشتن آب های زلال و طبیعت زیبا یکی از منطقه ها محبوب برای ورزش های آبی محسوب می گردد و افراد زیادی آخر هفته ها به این منطقه سفر می نمایند. به لنکاوی سفر کنید تا شاهد طبیعت شگفت انگیز این منطقه و عقاب های دریایی باشید یا از درخت های کرنا که خانه این پرندگان است بازدید کنید. جاذبه های گردشگری لنکاوی

کوالا سلانگور

این منطقه طبیعی محل قرار گیری قلعه ی استعماری هلندی، مزارع شالیکاری و شهر قدیمی سکینچان است. افرادی که به تاریخ و طبیعت علاقه دارند حتما عاشق این مکان خواهند شد. خیلی از گردشگران در فصول جفت گیری برای تماشا کرم های شب تاب به مرداب های کرنا می فرایند. بعلاوه می توانید از پلنگ ها و سمورهای دریایی تماشا کنید.

عمارت آبی در پنانگ

عمارت آبی یا (Cheong Fatt Tze) نمونه شاخص معماری قرن نوزدهم چین است که به علت دیوارهای آبی و شکوه و جلالی که دارد معروفیت پیدا نموده و یکی از جاذبه های گردشگری مالزی محسوب می گردد. این عمارت عنوان یکی از برترین آثار تاریخی پنانگ را به خود اختصاص داده و در لیست میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده است. بلیط تهران کوالالامپور

برج های دوقلوی پتروناس در کوالالامپور

یکی از جاذبه های گردشگری مالزی که مردم این کشور به آن افتخار می نمایند بلندترین برج های دوقلو در جهان است. می توانید با بازدید از این برج به مرکز خرید معروف سوریا کی ال سی سی (Suria KLCC) بروید یا از دو برج بازدید کنید. یکی دیگر از فعالیت هایی که می توانید در این برج انجام دهید رفتن به سکوی بازدید د تماشا چشم انداز زیبای شهر از طبقه 86 است.

جزیره سیپادان در صباح

جزیره سیپادان یکی از برترین نقاط جهان برای غواصی و مکان ایده آلی برای علاقمندان به غواصی و زیست شناسان دریایی محسوب می گردد. برخلاف لنکاوی یا ردانگ مکان لوکسی به شمار نمی آید و تنها مناسب افرادی است که دوست دارند در تعطیلات خود به کشف جهانی زیر آب بپردازند. آب های زلال و تنوع گونه های دریایی آن را به میزان کافی مجذوب کننده می سازد.

غارهای مولو در ساراواک

غارهای مولو یکی از زیباترین و وسیع ترین اَشکال طبیعی را در جهانی غارشناسی به نمایش می گذارند. این کوه های توخالی بزرگ ترین غارهای در دسترس در جهان هستند و به مدت میلیون ها سال در اتاق های آهکی خود میزبان زندگی غارنشینی بوده اند. بسته به فصلی که در آن به این غارها سر می زنید می توانید شاهد گروه های خفاشان یا ملخ ها باشید.

ساراواک

ساراواک بزرگ ترین استان مالزی است و به سرزمین نوک شاخ ها معروفیت دارد. سفر به این استان تجربه ای منحصر به فرد خواهد بود زیرا شگفتی های زیادی در آن جا منتظر شما است. از کوچینگ با فرهنگ های متنوع گرفته تا مردمان مهربان قبایل بومی اورانگ اسلی و طبیعت زیبا، همه باهم سفری مجذوب کننده را برای شما رقم خواهند زد.

غارهای باتو در کوالالامپور

یکی از بزرگ ترین زیارتگاه های هندو در خارج از هندوستان قرار گرفته است. غارهای باتو منزلگاه معبد لرد موروگان هستند. یک مجسمه بزرگ و طلایی از او در پایین پله ها قرار گرفته است. می توانید در فصل هایی که گردشگران کمتری به این منطقه سفر می نمایند به معبد بروید یا از فستیوال های سالانه تماشا کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1483

به "تور مالزی: معرفی جاذبه های گردشگری مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی: معرفی جاذبه های گردشگری مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید