برای سرمایه گذاران در استان مانع تراشی نشود

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران/سمنان استاندار از توسعه متوازن استان از غرب تا شرق به عنوان شعار راهبردی خود در دوران استانداری این استان نام برد.

برای سرمایه گذاران در استان مانع تراشی نشود

سید محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان در ملاقات با اعضای بنیاد توسعه متوازن سمنان با اشاره به معضل کم آبی در این استان، اظهار کرد: کم آبی مهمترین معضل جدی استان در جهت رسیدن به توسعه است.

وی بر اهمیت حفظ و تامین منابع آبی تازه برای این منطقه تاکید نمود و گفت : با توجه به شرایط خاص منابع آبی استان و ضرورت مصرف بهینه آب باید کوشش کرد تا با تغییر در شیوه های مصرف آب و استفاده از سامانه های نوین آبیاری ، کشت محصولات کم آب بر و تغییر الگوی کشت از منابع آبی موجود استان محافظت کرد.

وی افزود در شرایط موجود باید با تدبیر و مدیریت صحیح ، امور را به پیش ببریم تا دغدغه تازهی را برای مردم ایجاد نکنیم

استاندار با اشاره به اینکه در حال حاضر 45 هزار نفر بهره بردار در بخش کشاورزی و بیش از 2000 نفر فارغ التحصیل در رشته های مرتبط با کشاورزی در سطح فعالیت دارند خواهان استفاده مفید از این ظرفیت به منظور توسعه استان و بویژه ارتقاء و رشد در بخش کشاورزی شد.

هاشمی از توسعه متوازن استان از غرب تا شرق به عنوان شعار راهبردی خود نام برد و اظهار داشت:نباید اجازه داده گردد تا برای سرمایه گذاران در استان ، مانع تراشی گردد.

استاندار سمنان، وجود امنیت پایدار و امید بالا به زندگی را از شاخص های قابل توجه در استان سمنان دانست و عنوان نمود: با توجه به ظرفیت های بالای استان ، باید کوشش کرد تا پتانسیل های گردشگری در استان سمنان به تمامی مخاطبان ، معرفی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1367

به "برای سرمایه گذاران در استان مانع تراشی نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای سرمایه گذاران در استان مانع تراشی نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید