برخورد با دفاتر متخلف برگزار کننده تور منطقه ها زلزله زده

به گزارش بازی های اندروید، با متخلفان و سودجویانی که به بهانه گردشگری سیاه به برگزاری تور بازدید از منطقه ها زلزله زده غرب ایران اقدام نموده اند، برخورد خواهد شد.

برخورد با دفاتر متخلف برگزار کننده تور منطقه ها زلزله زده

رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران در پی انتشار خبری مبنی بر برگزاری تور به منطقه ها زلزله زده با عنوان گردشگری سیاه در فضای مجازی، گفت:

با توجه با اعلام ممنوعیت تردد خودروهای غیرمجاز در منطقه ها زلزله زده به وسیله رییس پلیس راهور ناجا، برگزاری هرگونه تور و بازدید از این منطقه ها بدون هماهنگی امکان پذیر نبوده و با دفاتر متخلف برخورد می گردد.

خسروآبادی اضافه کرد:

براساس دستورالعمل صادر شده به منظور امدادرسانی هرچه سریع تر به منطقه ها زلزله زده و ممانعت از تجمع افراد فاقد مسئولیت در این منطقه ها، پلیس راه اجازه تردد وسایل نقلیه فاقد مسئولیت در محورهای منتهی به منطقه ها زلزله زده را نخواهد داد و فقط سازمان های امدادی کشور مثل هلال احمر، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در منطقه ها زلزله زده اجازه حضور دارند و مشغول عملیات امداد و نجات هستند، هرگونه حضور فیزیکی غیرضروری در منطقه باعث اختلال در امر ترافیک بوده و فرایند خدمات رسانی را با مشکل روبرو خواهد نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران، وی بعلاوه اعلام کرد:

براساس ابلاغ ها و اطلاع رسانی های مکرر، تمام دفاتر و شرکت ها به عقد قرارداد اعلامی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با مسافر موظف هستند در آن قرارداد تمام خدمات قابل ارائه به مسافران و گردشگران از جمله درج تاریخ رفت و برگشت و بعلاوه ساعت اعزام باید تعیین باشد که تامین این شرایط در تور منطقه ها زلزله زده غیرممکن است.

خسروآبادی در خاتمه با بیان این که تا به امروز گزارشی مبنی بر برگزاری این تور به وسیله دفاتر مرکز مشاهده نشده است، اضافه کرد:

ولی در صورت مشاهده با دفاتر متخلف برخورد خواهد شد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1495

به "برخورد با دفاتر متخلف برگزار کننده تور منطقه ها زلزله زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با دفاتر متخلف برگزار کننده تور منطقه ها زلزله زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید