طراحی داخل ویلا دوبلکس: برداشت 39 تُن پسته از باغات شهرستان گیلانغرب

به گزارش بازی های اندروید، مدیر جهاد کشاورزی گیلانغرب گفت: 39 تُن محصول پسته از سطح 33 هکتار از باغات بارور این شهرستان برداشت و روانه بازار مصرف داخلی شد.

طراحی داخل ویلا دوبلکس: برداشت 39 تُن پسته از باغات شهرستان گیلانغرب

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از کرمانشاه، سعید حیدرپور مدیر جهاد کشاورزی گیلانغرب گفت: سطح زیر کشت باغات پسته این شهرستان 88 هکتار است که از این اندازه در حال حاضر 33 هکتار بارور است.

او گفت: ثمردهی محصول پسته باغات شهرستان گیلانغرب به مرحله مالی و سوددهی رسیده است.

مدیر جهاد کشاورزی گیلانغرب، میانگین عملکرد هر هکتار از باغ های پسته این شهرستان را سال جاری به صورت پسته تر، یک هزار و 120 کیلوگرم و به صورت پسته خشک شده 500 تا 600 کیلوگرم خاطرنشان کرد و اضافه کرد: ادامه شرایط آب و هوایی هر سال در اندازه فراوری پسته به لحاظ سال آوری بودن آن تاثیر بسزایی دارد.

حیدرپور بیان داشت: ارقام پسته فراوریی این شهرستان از برترین نوع کله قوچی و احمدآقایی، فندقی و بادامی است.

وی با بیان اینکه منطقه ها چله، حیدریه و حومه از توابع گیلانغرب به لحاظ موقعیت آب و هوایی، برای کاشت و پرورش نهال پسته مناسب است، گفت: پسته یکی از محصول های مهم باغی شهرستان است که با شرایط آب و هوایی منطقه سازگاری خوبی دارد و هر سال 10 درصد به سطح باغات بارور اضافه کرده می گردد.

لازم به ذکر است:شهرستان گیلانغرب 41 هزار هکتار زمین کشاورزی و باغی دارد که سالیانه 100 هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی در این شهرستان فراوری و روانه بازار مصرف می گردد.

ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1350

به "طراحی داخل ویلا دوبلکس: برداشت 39 تُن پسته از باغات شهرستان گیلانغرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخل ویلا دوبلکس: برداشت 39 تُن پسته از باغات شهرستان گیلانغرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید