برگزاری دوره آموزشی ویژه توسعه بوم گردی در مشهد

به گزارش بازی های اندروید، سرپرست معاونت گردشگری خراسان رضوی از برگزاری دوره آموزشی با موضوع گردشگری خلاق با تمرکز بر جوامع بومی و روستایی و ارزیابی اثرات توسعه اقامتگاه های بوم گردی در مشهد اطلاع داد.

برگزاری دوره آموزشی ویژه توسعه بوم گردی در مشهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری گفت: این اداره کل با همکاری موسسات آموزشی منتخب استان این دوره آموزشی را به شکل رایگان برای تمام فعالان صنعت گردشگری با تدریس دو استاد سرشناس صبح امروز پنجشنبه 14 آذر هتل ثامن مشهد برگزار کرد.

او اضافه کرد: در این دوره آموزشی بیش از 200 نفر از مدیران اقامتگاه های بوم گردی، مدیران تاسیسات گردشگری، فعالان صنعت گردشگری و بوم گردی حضور داشتند.

بیدخوری با بیان این که برابر هماهنگی اجرا شده صدور گواهینامه برای تمام شرکت کنندگان رایگان است، توضیح داد: بر اساس ابلاغ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شرکت در تمام دوره های توانمندسازی رایگان و حضور فعالان و مدیران تاسیسات گردشگری الزامی است.

این دوره آموزشی با همکاری شرکت ها و موسسات آموزشی آبادگران آذین سرزمین خورشید، زنگین سپهر هشتم، چشم انداز توس پژوه، افق طلایی گردشگران شرق و دانش پژوهان خراسان برگزار گردید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 85

به "برگزاری دوره آموزشی ویژه توسعه بوم گردی در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزشی ویژه توسعه بوم گردی در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید