بلیط هواپیما به صویره بندری ساحلی در مراکش

به گزارش بازی های اندروید، اگر برای سفر به کشور مراکش و ملاقات از شهرهای معروفی همچون طنجه و کازابلانکا بلیط هواپیما خریدید و هتل رزرو کردید، به شهر بندری الصویره در ساحل غربی مراکش نیز حتما سری بزنید و بازدید از دیدنی های متنوع این شهر پر از داستان و جاذبه را حتما در برنامه های سفر خود بگنجانید. در ادامه با وب سایت خبرنگاران همراه باشید تا با هم بر روی شن های طلایی رنگ ساحل الصویره قدم بزنیم و در کوچه ها و راسته های تودرتوی شهر قدم بزنیم.

بلیط هواپیما به صویره بندری ساحلی در مراکش

در غرب کشور مراکش و در ساحل پر خروش اقیانوس آرام شهری بنا شده است که قدمت برج و باروهای مستحکمش به نیمه های قرن هجدهم میلادی باز می شود و در گذشته Mogadar نام داشته است. بناهای تاریخی این شهر که یادگاری به جای مانده از حضور اروپاییان در قاره ی افریقا در قرن های هجده و نوزده میلادی هستند در ترکیب با معماری عربی-اسلامی و آب وهوای خشک و بیابانی این منطقه از قاره ی افریقا یکی از منحصربفردترین معماری های شهری را پیش چشم گردشگران خوش اقبالی که به این سرزمین سفر می نمایند، ترسیم می نمایند.

بلیط هواپیما به شهر بندری صویره

شهر بندری الصویره از سالیان دور، نقشی کلیدی در زندگی مالی مراکشی ها و ساکنان کشورهای همسایه ایفا نموده است و به عنوان درگاه اتباطی، با پیوند این بخش از قاره ی افریقا به اروپا و سایر کشورهای جهان امکان دادوستد را برای بازرگانان فراهم آورده است.

الصویره، از جمله شهرهایی است که می تواند به عنوان الگوی شاخص همزیستی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب مختلف در کنار یکدیگر مورد توجه قرار گیرد. بندری که سال هاست اروپایی، افریقایی و اعراب را میزبانی می نماید و به مسلمانان، مسیحیان و یهودیان روزی می رساند.

مناظر طبیعی Mogadar به عنوان بخشی جداناشدنی از هویت بصری بندر الصویره، جاذبه های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. دیدنی هایی که در عین چشم نوازی، شهرتی جهانی دارند و اینجا و آنجا به عنوان میراث بشری به ثبت رسیده اند.

تأسیس این شهر بندری، که در مقایسه با سایر رقبای افریقایی اش، بندری کم سن و سال به نظر می رسد به دهه های میانی قرن هجدهم میلادی و به دوران سلطنت سلطان محمد بن عبدالله باز می شود. سلطانی که سودای فرمانروایی بر بندری پرشکوه را در سر داشت و کوشش می کرد تا این بندر تازه تأسیس را به قطب بازرگانی شمال افریقا تبدیل کند.

بادهای موسمی که در ماه های مختلف سال بر سواحل این بندر اشرافی می وزند و آرامش شهر را بر هم می زندد، سبب شده است تا گردشگرانی که عاشق آفتاب گرم و آرامش تابستانی سواحل کشورهای شمال افریقا هستند، لذت بازدید از این بندر را از دست بدهند و بلیط هواپیمای خود را برای سواحل آفتابی تر انتخاب نمایند و در شهرهای معروف تر مراکش هتل رزرو نمایند. البته بادهای وزان و امواج خیزان این شهر بندری در ماه های آوریل تا نوامبر موج سواران مشتاق را از اقصی نقاط جهان به این شهر بندری روانه می نماید. گردشگرانی نیز که بوم گردی و بازدید از آثار دیدنی را به موج سواری ترجیح می دهند، می توانند در فصل بهار یا پاییز مسافر شهر بندری الصویره شوند و برای سفر به مراکش بلیط هواپیما خریداری نمایند تا یکی از تماشایی ترین سفرهای زندگی خود را در خاطرات سفرهایشان به ثبت برسانند.

در فهرست زیر با بعضی از دیدنی های الصویره بیشتر آشنا می شویم:

بلیط هواپیما به بازار شهر الصویره

بلیط هواپیما به بندر شهر الصویره

Skala de la Ville

کاخ موزه محمد بن عبدالله

برای جستجو و خرید بلیط هواپیما به مراکش سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

منابع:

telegraph.co.uk

lonelyplanet.com

whc.unesco.org

تاریخ انتشار: 9 خرداد 96 آخرین بروزرسانی: 3 مرداد 96
به احتمال زیاد شما مطالب زیر را هم دوست خواهید داشت:

✅ بلیط هواپیما به مراکش ، برای دیدن کلیک کنید.

منبع: سفرستان
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 441

به "بلیط هواپیما به صویره بندری ساحلی در مراکش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به صویره بندری ساحلی در مراکش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید