بوراکای، بهشت ورزش های ساحلی

به گزارش بازی های اندروید، فیلیپین، مجمع الجزایری متشکل از 7101 جزیره است وبوراکای مشهورترین جزیره آن است. سالهاست که این جزیره کوچک به یکی از مراکز مهم ورزش و سرگرمی در جهان تبدیل شده است.

بوراکای، بهشت ورزش های ساحلی

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

در برنامه امروز زندگی در فیلیپین، با این مرکز بازی های ساحلی آشنا می شویم و نگاهی خواهیم داشت به جشنواره سالانه قایق های اژدها.

جزیره بوراکای با ده کیلومتر مربع مساحت، در سیصد کیلومتری جنوب مانیل واقع شده است. تا دهه 1970 میلادی این جزیره تنها محل سکونت تعدادی ماهیگیر روستایی بوده است. سپس زیبایی های این جزیره کوچک گرمسیری کشف شد و بتدریج به یکی از مقاصد گردشگری جهان تبدیل شد.

سال جاری نهصد قایقران از سراسر جهان به بوراکای آمدند تا در جشنواره قایق های اژدها شرکت نمایند. این هفتمین بار است که جزیره بوراکای میزبان این جشنواره است.

لباس ورزشکاران ترکیبی از رنگهای متنوع است و تیم هایی از کشورهای فیلیپین، سوئد، فرانسه، روسیه، سوییس و آلمان در این مسابقه شرکت می نمایند.

یکی دیگر از سواحل بوراکای، ساحل بولاباک نام دارد که چیزی بیش از یک بهشت تعطیلاتی است. این ساحل یکی از برترین مکانها برای ورزش های بادی از جمله کایت سواری و بادسواری است.

برای ماجراجویان ورزشی که در ساحل بولاباک هستند بادهای ماههای نوامبر تا آوریل برای سرگرمی بسیار مناسب است.

زیمونه بتمن یک ورزشکار آلمانی است که دوازده سال پیش به بوراکای نقل مکان نموده است. در آن موقع این جزیره بسیار آرام تر از امروز بود.

زیمونه عاشق بادهای این جزیره است. او در این جزیره یک آکادمی ورزش های بادی تاسیس نموده است. او می گوید برخلاف دلهره آور بودن این سرگرمیات در نگاه اول، واقعیت آن است که ورزش هایی مثل کایت سواری و بادسواری به آن سختی که به نظر می رسند نیستند.

ساحل بولاباک میزبان برنامه های مختلفی است. از جمله مسابقات بین المللی کایت سواری آسیا.

سنتی بوراس مربی کایت سواری می گوید: کایت سواری در این ساحل بسیار هیجان انگیز است. زیرا ترکیبی از آب و هوا به ما یاری می نماید که بتوانیم حرکت کنیم و بر روی آب سر بخوریم. من این را نوعی مراقبه می نامم زیرا رابطه بی نظیری بین ما و باد وجود دارد و این بسیار زیبا و عالیست.

علاوه بر جزایر زیبا و ورزشهای متنوع این جزیره، فیلیپین بهشتی هم در زیر آب دارد که یکی از زیباترین نمونه ها در سراسر جهانست. در برنامه بعدی زندگی در فیلیپین برای پیدا کردن یکی از بزرگترین ماهی های جهان، به جزیره لوزون خواهیم رفت.

منبع: یورونیوز
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1239

به "بوراکای، بهشت ورزش های ساحلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوراکای، بهشت ورزش های ساحلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید