بومی سازی سامانه ها را با جدیت دنبال می کنیم

به گزارش بازی های اندروید، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: ما اعتقاد به بومی سازی سامانه ها داریم و با جدیت این جهت را دنبال می کنیم.

بومی سازی سامانه ها را با جدیت دنبال می کنیم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر خواجه فرد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع که به همراه امیر سرتیپ حاتمی به هند سفر کرده است در حاشیه نمایشگاه بین المللی هوایی هند در بنگلور گفت: هدف اصلی از چنین مراودات هم آشنایی با اقدامات و تلاش های کشور های منطقه درحوزه دفاعی و نظامی است.

وی با بیان اینکه هندوستان در زمینه صنعت هوایی در بخش نظامی عملکرد خوبی داشته است، گفت: نکته امیدوار کننده در این نمایشگاه ارزیابی توانمندی جمهوری اسلامی بود که نشان داد دستاورد های ما در مقایسه با این محصولات از جایگاه خوبی برخوردار است.

امیر خواجه فرد با بیان اینکه تعاملات می تواند در عرصه مهندسی و فناوری دو طرفه باشد، گفت: ما اعتقاد به بومی سازی سامانه ها داریم و با جدیت این راستا را دنبال کردیم و این جا این تمایل را نیز در هندی ها دیدیم.

امیر خواجه فرد با بیان اینکه کشور هند به دلیل روبرو نشدن با تحریم ها، در بعضی از موضوع ها یا ورود نکرده یا کمتر ورود کرده است، گفت: سامانه های عمده دفاعی و نظامی در کشور هند با تکیه بر خرید از خارج پایه گذاری شده است و سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع ایران، با نگاه به آینده، ضمن امیدوار شدن به اقدامات کشور عزیزمان متوجه این شد که نقشه راه ترسیم شده در صنعت هوایی وزارت دفاع از قابلیت های بسیار خوبی برخوردار است که قطعاً در تحقق آن، همکاری با کشور های دوست مانند هندوستان مفید خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 988

به "بومی سازی سامانه ها را با جدیت دنبال می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بومی سازی سامانه ها را با جدیت دنبال می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید