تاکتیک نو یحیی برای تقویت پرسپولیس

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران: پرسپولیس یکی از ضعیف ترین دوره های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران را سپری کرد. آن ها در ابتدای فصل 5 بازیکن را به خدمت گرفته که یکی از آن ها را خیلی سریع به تیم دیگری واگذار کردند. از 4 بازیکن به جای مانده در نیم فصل نخست هم که فقط گهگاهی علی نعمتی فرصت بازی کردن در ترکیب اصلی را به دست آورد و بقیه، از جمله رضا اسدی، خیلی زود از چشم سرمربی افتادند.

تاکتیک نو یحیی برای تقویت پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، در شرایطی که انتظار می رفت این باشگاه در پنجره جابجایی زمستانی بتواند خرید های زیادی داشته باشد آن ها فقط احمد گوهری و رامین رضاییان را خریدند تا رسما از جذب هافبک و مهاجم مورد احتیاج عاجز نشان دهند. با وجود چنین ناکامی، اما ظاهرا پرسپولیسی ها رو به تاکتیک جدیدی آورده اند که در نوع خود جالب است؛ آن ها به تازگی و در فاصله چندماه مانده به خاتمه فصل در کوشش برای تمدید قرارداد ستاره های فعلی هستند؛ حامد لک، دروازه بان پرسپولیس اولین بازیکنی بود که قراردادش را تمدید کرد. شنیده ها حکایت از آن دارد که 7 بازیکن دیگر پرسپولیس هم در صف تمدید قرارداد ایستاده اند.

از طرفی یحیی گل محمدی خواسته تا قرارداد مهدی ترابی و میلاد سرلک هم خیلی سریع تمدید گردد. عنوان شده که قرارداد این دو بازیکن قرار است سریع تر از بقیه تمدید گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1569

به "تاکتیک نو یحیی برای تقویت پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکتیک نو یحیی برای تقویت پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید