تجربه زندگی در بهشت قبل از مرگ سفر به دهکده Giethoorn هلند

به گزارش بازی های اندروید، دهکده گیتورن هلند

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره دهکده گیتورن هلند که معروف به ونیز هلند سخن خواهیم گفت. حتما تا آخر این مقاله باما همراه باشید تا بیشتر درباره این دهکده رویایی آشنا شوید.

تجربه زندگی در بهشت قبل از مرگ سفر به دهکده Giethoorn هلند

بیشتر با دهکده خیتورن یا گیتورن - ونیز هلند، آشنا شوید :

خیت هورن یا گیتورن (به هلندی: Giethoorn) یک منطقهٔ مسکونی در هلند است که در استین ویکرلاند واقع شده است. خیت هورن 2٬620 نفر جمعیت دارد.

یک ضرب المثل است که می گوید اگر می خواهید زندگی در بهشت را قبل از مرگ تجربه کنید به Giethoorn هلند بروید . شهری بدون جاده که رفت و آمد فقط به وسیله قایق ها انجام می گردد . دهکده Giethoorn در هلند یکی از همان دهکده های زیبایی است که بسیاری از افراد، تنها در خواب می توانند آن را ببینند.

دهکده رویایی و دیدنی گیتورن Giethoorn که با عنوان ونیز هلند نیز شناخته می گردد در سال 1230 پایه ریزی شده است. دهکده ای که هیچ جاده یا وسایل حمل و نقل مدرنی ندارد، تنها کانال ها و 176 پل، راه های ارتباطی این دهکده را تشکیل می دهند. گردشگران برای بازدید از این دهکده باید وسایل نقلیه خود را بیرون از آن پارک نمایند و پیاده یا با استفاده از قایق هایی که whisper boats نام دارند می توانند در این دهکده گردش نمایند. از این رو محیط این دهکده بسیار آرامش بخش است حتی زمانی که سیل جهانگرد ها در گوشه و کنار آن دیده می گردد. حتی در وبسایت این دهکده نیز به این نکته اشاره شده است که در Giethoorn بلندترین صدایی که خواهید شنید، صدای اردک ها و سایر پرندگان است؛ یک دهکده آرام و رویایی.

دهکده گیتورن ونیز هلند

قیمت این قایق های کوچک موتوری برای یک ساعت 50 یورو است . راندن قایق هم با شخص اجاره نماینده است.

کل جمعیت روستا 2600 نفر است ولی در سال فقط 200 هزار جهانگرد چینی از این روستا بازدید می نمایند. شاید یکی از دلیل های اینکه خیلی از خونه های روستای گیتورن رو برای فروش میگذارند همین باشد.

تنها صدایی که می شنوید، صدای پرندگان است. حتی زمانی که دهکده پر از جهانگرد باشد.

این دهکده که با نام ونیز هلند نیز شناخته می گردد در سال 1230 پایه گذاری شده است.

در ادامه تصاویری زیبا از دهکده گیتورن ونیز هلند در یک روز ابری و بارانی را ببینید که حتی در یک روز پاییزی و ابری هم زیبایی فوق العاده ای دارد.

برای گیتورن یا ونیز هلند میتوانید خیلی راحت یک تور از آمستردام بخرید. تورهای گیتورن با احتساب رفت و برگشت و قایق سواری حدود 8 ساعت طول میکشد و قیمتش حدود 80 یورو است.

خانه های دهکده گیتورن بدون استثنا همه آنها زیبا و دوست داشتنی هستند.

دهکده گیتورن، دهکده ای شبیه کتاب های قصه

فضای دهکده گیتورن به قدری آروم است که فقط صدای پرنده ها شنیده میگردد. حتی موتور قایق ها هم خیلی کم صدا هستند.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 22 مهر 1403 بروزرسانی: 22 مهر 1403 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1855

به "تجربه زندگی در بهشت قبل از مرگ سفر به دهکده Giethoorn هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه زندگی در بهشت قبل از مرگ سفر به دهکده Giethoorn هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید