ترکیه دو کشتی جنگی خود را راهی الجزایر کرد

به گزارش بازی های اندروید، ارتش ترکیه در تداوم حضور نظامی درقاره آفریقا دو فروند کشتی جنگی خود را برای شرکت در یک رزمایش با نیروی دریایی الجزایر راهی این کشور کرد.

ترکیه دو کشتی جنگی خود را راهی الجزایر کرد

برای دیدن سواحل زیبای مدیترانه با تورهای بهاری آنتالیا همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع آگاه از عزیمت دو فروند کشتی جنگی ترکیه به بنادر الجزایر و برگزاری یک رزمایش مشترک با این کشور خبر دادند.

به نوشته وبگاه احوال نیروی دریایی ترکیه دو فروند ناوچه خود را راهی الجزایر نموده تا با نیروی دریایی این کشور یک رزمایش مشترک برگزار کند. این اقدام در حالی اجرا شده که ترکیه به تازگی با دولت وفاق ملی در لیبی توافقنامه امنیتی دریایی منعقد کرد.

بر اساس این گزارش، دو ناوچه ترکیه به نام گوکسو و گوکوا قرار است تا چند روز دیگر یک رزمایش را با نیروهای الجزایر برگزار نمایند. به گفته منابع آگاه، کشتی های جنگی ترکیه قرار است در عملیات ناتو در آبهای مدیترانه نیز نقش نیروهای پشتیبانی را ایفا نمایند.

ترکیه روابط گرمی با الجزایر دارد و در سال های گذشته چندین توافقنامه مختلف را با این کشور منعقد کرد. (جزئیات بیشتر)

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که به تازگی از سفر به تونس بازگشته، گفت که آنکارا به مشارکت قطر، تونس و الجزایر در نشست برلین که در مورد لیبی برگزار خواهد شد، اصرار دارد.

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به امضای توافقنامه امنیتی و نظامی با دولت وفاق ملی لیبی مدعی شد که هدف ترکیه از این توافق، تسلط برهیچ کشوری نیست، بلکه با هدف جلوگیری از تسلط دیگران بر ترکیه امضاء شده است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/r

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 155

به "ترکیه دو کشتی جنگی خود را راهی الجزایر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه دو کشتی جنگی خود را راهی الجزایر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید