صندلی پنجم تیم کامپوند مردان در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا

به گزارش بازی های اندروید، در ادامه رقابت های تیروکمان قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، تیم کامپوند مردان در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت و در جدول رده بندی در صندلی پنجم نهاده شد.

صندلی پنجم تیم کامپوند مردان در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، کمانداران کامپوند زنان و مردان در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود رفتند که تیم کامپوند مردان با 2088 امتیاز در جدول رده بندی مرحله مقدماتی پنجم شد.

در دومین روز از رقابت های تیروکمان قهرمانی آسیا و در مرحله مقدماتی کامپوند انفرادی مردان؛ نیما محبوبی با 702 امتیاز در رده نهم نهاده شد. وی در مرحله حذفی پس از استراحت در دور نخست باید به مصاف برنده ملاقات چین تایپه و مالزی برود.

محمدصالح پالیزبان با 693 امتیاز در رده شانزدهم ایستاد و پس از استراحت در دور نخست باید با برنده ملاقات هنگ کنگ و اندونزی ملاقات کند.

دانیال حیدرزاده دیگر کماندار کشورمان با 693 امتیاز در صندلی هجدهم نهاده شد. وی در دور حذفی باید به مصاف کمانداری از هنگ کنگ برود.

در کامپوند انفرادی زنان نیز ویدا حلیمیان با 685 امتیاز در صندلی سیزدهم ایستاد و پس از استراحت در دور نخست باید به مصاف کمانداری از قزاقستان برود.

راحله فارسی با 676 امتیاز در رده بیست و یکم ایستاد و پس از استراحت در دور نخست باید به مصاف کمانداری از فیلیپین برود.

آرزو طاهریان نیز با 663 امتیاز در رده سی و یکم نهاده شد و باید در دور حذفی به مصاف کمانداری از فیلیپین برود.

در ادامه این مسابقات، تیم کامپوند مردان ایران نیز در سرانجام مرحله مقدماتی با 2088 امتیاز در رده پنجم ایستاد و باید در دور حذفی پس از استراحت در دور نخست حذفی به مصاف تیم چین تایپه برود.

تیم کامپوند زنان نیز با 2024 امتیاز در رده هفتم ایستاد و باید در دور نخست مسابقات حذفی با تیم ویتنام بازی کند.

هم چنین تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب ویدا حلیمیان و نیما محبوبی با 1387 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی مرحله مقدماتی نهاده شد و در دور نخست مرحله حذفی باید با تیم ویتنام ملاقات کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 143

به "صندلی پنجم تیم کامپوند مردان در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی پنجم تیم کامپوند مردان در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید