خانه ای با دیزاین مینیمال برای آسودگی بیشتر ذهن

به گزارش بازی های اندروید، معمار انگلیسی به نام John Pawson فضایی پر از آرامش و متعادل خلق نموده است که خانه زندگی نام دارد و بار دیگر زیبایی شناسی قوی او در دیزاین مینیمال را به نمایش می گذارد.

جان پاسون در حدود پنج سال برای این خانه ساده و با طراحی خالص زمان صرف نموده و آن را تبدیل به مکانی مناسب برای آسودگی ذهن و رسیدن به آرامش کرد. دیزاین مینیمال این خانه تحت تأثیر معماری ژاپنی راهبانِ بندیکت بوده و نتیجه، فضایی با طراحی دقیق و بی نظیر است که هر بخش از آن به صورت ویژه برای استراحت مهمانان آماده شده است.

خانه ای با دیزاین مینیمال برای آسودگی بیشتر ذهن

جهت دریافت خدمات اجرای سایبان پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

این خانه در خارج با آجرهای تیره رنگ پوشیده شده و در فضای داخلی با رنگ های روشن و ملایم به مهمانان خوش آمد می گوید.

در اتاق خواب کتاب خانه ای با کتاب های برجسته و مجموعه ای از موسیقی های آرامش بخش قرار گرفته است، هم چنین دید بی نظیری رو به کوهستان دارد.

هم چنین این خانه شامل فضایی با نام اتاق تفکر در دامنه تپه است. این اتاق با الهام از فضاهای مراقبه راهبان بندیکت، با رنگی تیره طراحی شده و نور آن از طریق دریچه ای بر روی سقف تأمین می گردد. این دریچه کاملا باز بوده و به همین دلیل محل دراز کشیدن و مراقبه، زیر آن ها تعبیه نشده است.

علاوه بر امکانات پیشرفته، سادگی این خانه به خوبی نشان دهنده خالص ترین نوع مینیمالیسم است که حتی با نگاه کردن به عکس های این پروژه هم آرامش می گیریم.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 194

به "خانه ای با دیزاین مینیمال برای آسودگی بیشتر ذهن" امتیاز دهید

1 کاربر به "خانه ای با دیزاین مینیمال برای آسودگی بیشتر ذهن" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه ای با دیزاین مینیمال برای آسودگی بیشتر ذهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید