خبرنگاران اتصال برق قهوه خانه ای در اهواز را به آتش کشید

به گزارش بازی های اندروید، اهواز - خبرنگاران - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به مهار آتش سوزی قهوه خانه ای در روز سه شنبه در اهواز گفت: علت آتش سوزی با آنالیز کارشناسان اتصال برق گزارش شده است.

خبرنگاران اتصال برق قهوه خانه ای در اهواز را به آتش کشید

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز،ابراهیم قنبری گفت: در ساعت 5:47 دقیقه امروز با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان، آتش سوزی قهوه خانه سنتی در منطقه عامری اهواز اطلاع رسانی شد.

وی اضافه نمود: ستاد فرماندهی سازمان 2 دستگاه خودرو اطفا حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات را از ایستگاه آتش نشانی 55 به محل حادثه اعزام کرد.

قنبری ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با دود و شعله های حریق در قهوه خانه روبرو شدند و با قطع جریان برق و گاز ساختمان و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از لوله های آبرسان، شعله های آتش را مهار و از گسترش آن جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان نمود: آتش نشانان با استفاده از دستگاه فن فشار مثبت، دود را از داخل ساختمان قهوه خانه تخلیه کردند و خوشبختانه این حادثه آسیب جانی نداشت.

در حال حاضر 14 ایستگاه آتش نشانی در اهواز فعال است که با توجه به جمعیت اهواز تعداد ایستگاه های آتش نشانی باید 22 پایگاه باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 435

به "خبرنگاران اتصال برق قهوه خانه ای در اهواز را به آتش کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اتصال برق قهوه خانه ای در اهواز را به آتش کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید