خبرنگاران احتمال بازگشایی تالارهای پذیرایی از هفته آینده

به گزارش بازی های اندروید، تهران- خبرنگاران- سرپرست مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت خاطرنشان کرد: وزیر کشور پیشنهاد شروع بازگشایی تالارهای پذیرایی در مناطق سفید را بیان کرد که این تصمیم هفته آینده در ستاد ملی مبارزه با کرونا آنالیز و نتیجه آن اعلام می گردد.

خبرنگاران احتمال بازگشایی تالارهای پذیرایی از هفته آینده

جمشید گلپور در گفت وگو با خبرنگار مالی خبرنگاران درباره جزئیات بازگشایی تالارها در مناطق سفید گفت: روز سه شنبه در کمیته اجتماعی- امنیتی، پیشنهاد بازگشایی تالارها و همچنین دغدغه مسئولان وزارت بهداشت مبنی بر اینکه تالار محیطی برای اجتماع است، مطرح شد.

وی ادامه داد: از آنجا که همیشه تاکید بر این بوده که بین سلامت و معیشت اعتدال برقرار گردد، وزیر کشور پیشنهاد شروع بازگشایی تالارهای پذیرایی در مناطق سفید را مطرح کردند.

دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی با بیان اینکه مصوبه اولیه تهیه شده است، اضافه کرد: این موضوع هفته آینده در ستاد ملی کرونا مطرح و در صورت پذیرش رییس جمهوری، اعلام می گردد. بدین شکل تالارها در مناطق سفید شامل 200 منطقه پس از اعلام ستاد ملی کرونا می توانند فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

به گفته گلپور در هفته های آینده درباره بازگشایی تالارها در سایر مناطق نیز تصمیم گیری خواهد شد.

وی با اعتقاد بر اینکه باید با کرونا زندگی کرد، اضافه کرد: نمی توانیم و نباید واحدهای صنفی را به دلیل کرونا تعطیل کنیم، چرا که انتهای این موضوع تعیین نیست و نمی توان ادعا کرد تا یک ماه دیگر کرونا انتها یافته و واحدها بازگشایی می شوند.

سرپرست مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت با بیان اینکه با تعطیلی واحدها عملا رزق و روزی کارگران را قطع نموده ایم، گفت: باید بین معیشت و سلامت، تعادل برقرار گردد، بر این اساس، می توانیم کلیه فعالیت ها را با رعایت پروتکل های بهداشتی باز کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 591

به "خبرنگاران احتمال بازگشایی تالارهای پذیرایی از هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران احتمال بازگشایی تالارهای پذیرایی از هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید