خبرنگاران افتتاح خط فراوری کامپیوتر خودرو با حضور وزیر صنعت

به گزارش بازی های اندروید، تهران- خبرنگاران- خط فراوری کامپیوتر خودرو (ECU) در مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در یک شرکت دانش بنیان افتتاح شد.

خبرنگاران افتتاح خط فراوری کامپیوتر خودرو با حضور وزیر صنعت

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار مالی خبرنگاران، این شرکت دانش بنیان توانست به دانش ساخت نرم افزار، سخت افزار، کالیبراسیون و ساخت قطعات کامپیوتر خودرو (ECU) دست یابد.

این شرکت که در سال 96 برای نخستین بار از شرکت آلمانی بوش به عنوان همکار خود اجازه یافته بود که کالیبراسیون سیستم EMS خودرو را انجام دهد در ادامه با توجه به تحریم ها پیروز شد به توانایی طراحی، فراوری و صحه گذاری کامل سیستم EMS دست یابد.

این قطعه، مغز خودرو و سیستم قوای محرکه محسوب می گردد و عملکرد درست این قطعه لازمه دستیابی به حداقل آلایندگی، حداقل مصرف سوخت، دستیابی به حداکثر قدرت و شتاب خودرو است. ضمن اینکه ECU نقش اساسی در ایمنی خودرو و نیز حفاظت از قطعات موتور در مقابل خرابی ها و آسیب های گوناگون دارد.

علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه، خط فراوری ترمز خودروی تارا به عنوان نوبرانه ایران خودرو و خط فراوری برف پاک کن را در دو شرکت دیگر افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگاران، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، معاون امور صنایع وزارت صنعت معدن و تجارت، رئیس هیات عامل ایدرو، مدیرعامل ایران خودرو، مدیرعامل گروه سایپا نیز در مراسم افتتاح این خط فراوری حضور داشتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1013

به "خبرنگاران افتتاح خط فراوری کامپیوتر خودرو با حضور وزیر صنعت" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران افتتاح خط فراوری کامپیوتر خودرو با حضور وزیر صنعت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افتتاح خط فراوری کامپیوتر خودرو با حضور وزیر صنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید