خبرنگاران برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه از ورزش دانش آموزان در خانه

به گزارش بازی های اندروید، خرم آباد - خبرنگاران - معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت: نخستین جشنواره فیلم کوتاه از ورزش دانش آموزان و فرهنگیان در خانه در این استان برگزار می گردد.

خبرنگاران برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه از ورزش دانش آموزان در خانه

جهت دریافت خدمات طراحی و اجرای فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

فرید بهرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود:هدف از برگزاری اولین جشنواره فیلم کوتاه ورزشی قهرمان خانه در استان ایجاد تحرک،نشاط و بازی و علم آموزی دانش آموزان در تعطیلی اضطراری مدارس می باشد.

وی گفت: در این راستا شرکت نمایندگان تا دوم اردیبهشت ماه سال 99 می توانند ویدئویی سه دقیقه ای از ورزش دانش آموزان در خانه را با استفاده از ابزار ساده و با خلاقیت خود به شماره 09166614801 ارسال نمایند.

بهرامی گفت: کلیپ دانش آموزان دوره ابتدایی با توجه به مفاهیم دروس ابتدایی و بنیادین تربیت بدنی با تاکید بر بازی باید باشد و کلیپ دانش اموزان دوره متوسطه نیز باید بر اساس یادگیری مهارت های ورزشی و آمادگی جسمانی باشد.

وی با بیان اینکه سه جایزه پنج میلیون ریالی و 10جایزه یک میلیون ریالی به برگزیدگان این جشنواره اهدا خواهد شد مطرح کرد: بعد از ارسال کلیپ در پیامی جداکانه بایستی مشخصات ارسال نماینده شامل اسم و فامیل، شماره تماس، نام مدرسه، مقطع تحصیلی ، استان و شهرستان و همچنین اسم و مزیای حرکت ورزشی صورت گرفته در کلیپ را به صورت متن نوشتاری به شماره مذکور ارسال گردد.

وی ادامه داد: دانش آموزان استان و سراسر کشور با قرنطینه کردن خود در منزل و شرکت در این مسابقه، قدردانی خود را از مدافعان سلامت نشان خواهند داد.

اکنون 352 هزار دانش آموز در مدارس لرستان تحصیل می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 312

به "خبرنگاران برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه از ورزش دانش آموزان در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه از ورزش دانش آموزان در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید