دبیر انجمن قطعه سازان: درخواست افزایش 50 درصدی قیمت را داریم، قطعات را با دلار 11 هزار تومانی می فروشیم

به گزارش بازی های اندروید، دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان با بیان اینکه اگر خودروسازان قیمت خرید را تعدیل نکنند، فعالیت برای قطعه سازان غیرممکن خواهد بود، گفت: امروز قطعه سازان برسر دوراهی ضرر و زیان هستند و در این رابطه باید حمایت های لازم از تولیدکنندگان این بخش صورت گیرد.

دبیر انجمن قطعه سازان: درخواست افزایش 50 درصدی قیمت را داریم، قطعات را با دلار 11 هزار تومانی می فروشیم

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، آرش محبی نژاد با اشاره به اینکه قیمت فعلی قطعات خریداری شده توسط خودروسازان از فراورینمایندگان با دلار 11 هزار تومانی است، گفت: درحال حاضر دلار بیش از 80 درصد گران شده اما هیچ تغییری در قیمت محصولات قطعه سازان با شرکتهای خودروساز اعمال نشده است.

وی با بیان اینکه قیمت مواد اولیه با افزایش قیمت دلار رشد قابل توجهی پیدا نموده است، اضافه کرد: علاوه بر این نرخ دستمزد و هزینه های فراوری نیز بسیار افزایش پیدا نموده است، به نحوی که قطعه ساز امروز با افزایش فجیع هزینه ها روبروست.

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشور با تاکید بر اینکه اگر خودروسازان قیمت ها را تعدیل ننمایند، فعالیت برای قطعه سازان غیرممکن خواهد بود، گفت: امروز قطعه سازان برسر دوراهی ضرر و زیان هستند و در این رابطه باید حمایت های لازم از فراورینمایندگان این بخش صورت گیرد.

محبی نژاد با بیان اینکه خودروسازان نیز به دلیل قیمت گذاری های دستوری نمی توانند تغییرات آنچنانی را در قیمت های قطعات اعمال نمایند، توضیح داد: درحال حاضر به نظر ما باید یک افزایش 50 درصدی در قیمت محصولات ما اعمال گردد، علاوه بر این شناور بودن قیمت قطعات هم باید اجرایی گردد تا بخشی از مسائل قطعه سازان در تأمین هزینه های فراوری رفع گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 597

به "دبیر انجمن قطعه سازان: درخواست افزایش 50 درصدی قیمت را داریم، قطعات را با دلار 11 هزار تومانی می فروشیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "دبیر انجمن قطعه سازان: درخواست افزایش 50 درصدی قیمت را داریم، قطعات را با دلار 11 هزار تومانی می فروشیم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر انجمن قطعه سازان: درخواست افزایش 50 درصدی قیمت را داریم، قطعات را با دلار 11 هزار تومانی می فروشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید