راهپیمایی 22 بهمن ماه در خراسان شمالی حضوری برگزار می گردد

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه در استان به صورت حضوری اطلاع داد و گفت: بازگشایی مجدد مدارس در استان منوط به رعایت استانداردها و دستورالعمل های بهداشتی است.

راهپیمایی 22 بهمن ماه در خراسان شمالی حضوری برگزار می گردد

دکتر محمدرضا حسین نژاد در جلسه ستاد استانی کرونا گفت: بنابر اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا راهپیمایی 22 بهمن ماه در شهر ها با شرایط رنگ بندی زرد و نارنجی به صورت حضوری و در شهرها با رنگ کرونایی قرمز به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر شهرستان های استان در شرایط زرد و نارنجی قرار دارند، اظهارکرد: تا به امروز تصمیم گیری ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا برگزاری راهپیمایی 22 بهمن را به صورت حضوری است اما اگر بنابر تشخیص مسئولان بهداشت و درمان استان شرایط رنگ بندی شهرستان ها تغییر کند نحوه برگزاری راهپیمایی نیز تغییر خواهد نمود.

بازگشایی مجدد مدارس از دیگر دستور کارهای این نشست بود که دکتر حسین نژاد در این خصوص گفت : بازگشایی مجدد مدارس منوط به رعایت استانداردهای لازم از جمله کارکرد درست سیستم تهویه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مدارس است.

برگزاری مراسم اعتکاف با حداقل 20 درصد ظرفیت مساجد بدون حضور بچه ها و افراد مسن و اعلام محدودیت ظرفیت در تالارهای عروسی با تشدید نظارت ها، تشدید نظارت ها بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی شناسایی و مطلع سازی افرادی که دز سوم واکسن خود را تزریق نکرده اند، از دیگر مصوبات این نشست بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1526

به "راهپیمایی 22 بهمن ماه در خراسان شمالی حضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهپیمایی 22 بهمن ماه در خراسان شمالی حضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید