رونمایی از بی ام و M4 مسابقه ای با قابلیت سفارشی سازی

به گزارش بازی های اندروید، شرکت بی ام و در نمایشگاه IAA Mobility مونیخ حضور پر رنگی داشت و از خودروی M4 Competition هم رونمایی کرد.

رونمایی از بی ام و M4 مسابقه ای با قابلیت سفارشی سازی

به گزارش خبرنگار ، به نقل از موتور وان، در نمایشگاه IAA Mobility سال جاری در مونیخ چیز های زیادی برای تماشا وجود داشت، یک ماشین شهری قابل بازیافت بی ام و، تعدادی مدل برقی مرسدس بنز، و یک کانسپت مسابقه ای تازه پورشه که فقط بخشی از این نمایشگاه بودند. اما یکی از خودرو هایی که کمتر دیده شد، ماشین مسابقه ای فوق العاده BMW M4 Competition است.

خودروی M4 Competition بی ام و دارای رنگ سبز نعنایی (Mint Green) و چرخ های برنزی 20 اینچی است. هر دوی این گزینه ها به اسم بخشی از خط سفارشی سازی گسترده BMW Individual این شرکت به همراه بیش از 130 انتخاب رنگ دیگر و هشت گزینه مختلف چرخ در دسترس هستند.

این خودروی BMW M4 Competition علاوه بر رنگ و چرخ های چشم نواز، دارای اسپلیتر جلو تازه، سپر عقب بازسازی شده، بال عقب و دامن های جانبی منحصر به فرد است که همه آن ها از فیبر کربن ساخته شده اند.

بی ام و بعلاوه کراس اوور های X3 M Competition و X4 M Competition و خودروی ایمنی الکتریکی i4 M50 را که به طور رسمی 15 آگوست در اتریش به طور رسمی معرفی گردید، به نمایش گذاشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1318

به "رونمایی از بی ام و M4 مسابقه ای با قابلیت سفارشی سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از بی ام و M4 مسابقه ای با قابلیت سفارشی سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید