ریسک بزرگ مهدی تاج؛ خداحافظی همیشگی با فوتبال ایران!

به گزارش بازی های اندروید، رئیس فدراسیون فوتبال با برکناری اسکوچیچ و بازگرداندن کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی ایران روی آبرو و حیثیت مدیریتی خود ریسک نموده است.

ریسک بزرگ مهدی تاج؛ خداحافظی همیشگی با فوتبال ایران!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، اسکوچیچ بالاخره از ایران رفت. در خصوص درست یا غلط بودن دگرگونی روی نیمکت تیم ملی بسیار بحث شده و همچنان خواهد شد، اما فارغ از پایان تصمیم تاج و حتی صرف نظر از اینکه خود او به تنهایی به این ایده رسیده یا آن را به این رئیس فدراسیون تحمیل نموده اند، به نظر می رسد داستان کی روش بزرگ ترین ریسک عمر مهدی تاج بوده باشد.

  • بازتاب جهانی پیروزی ایران برابر تیم پرستاره | واکنش رسانه های مطرح به سورپرایز کی روش

یا کی روش در جام جهانی نتایج قابل دفاعی می گیرد که در این صورت تاج می تواند بخشی از اعتبار ازدست رفته خود را بازیابی کند، یا عملکرد تیم ملی مطلوب نخواهد بود که در این صورت تتمه آبرو و حیثیت مدیریتی تاج هم به فنا خواهد رفت. به هر حال او تصمیم بسیار مهمی گرفته که ریسک خیلی بالایی دارد؛ همانقدر که بعد از مسابقات قطر ممکن است یک عده به درایت تاج درود بفرستند، این احتمال هم وجود دارد که گروه بسیار بزرگ تری با یادآوری داستان تغییرات روی نیمکت طوری به او یورش ببرند که این بار دیگر فرصت مراجعت به فوتبال را پیدا نکند!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مهر 1401 بروزرسانی: 4 مهر 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1662

به "ریسک بزرگ مهدی تاج؛ خداحافظی همیشگی با فوتبال ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریسک بزرگ مهدی تاج؛ خداحافظی همیشگی با فوتبال ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید