سرمربی تراکتور: می توانستیم گل های بیشتری به نفت مسجد سلیمان بزنیم

به گزارش بازی های اندروید، سولدو سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی برابر تیم نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را بیان نمود.

سرمربی تراکتور: می توانستیم گل های بیشتری به نفت مسجد سلیمان بزنیم

به گزارش خبرنگاران، زونیمیر سولدو در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان، گفت: همانطور که قبلاً گفته ام، تمام بازی هایمان سخت خواهد بود. نفت مسجد سلیمان تیم دونده و با انگیزه ای بود. توانستیم در 30 دقیقه ابتدایی، بازی را کنترل نموده و موقعیت های خوب گلزنی ایجاد کنیم.

سولدو اضافه کرد: می توانستیم در نیمه اول به گل های بیشتری برسیم و بازی را با شرایط بهتری ادامه دهیم. دقایق پایانی نیمه اول کمی افت کردیم. با صحبت های بین 2 نیمه، بازی را در نیمه دوم بهتر پیگیری کردیم و موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم.

سرمربی تراکتور گفت: می دانستیم جنگ سختی در خط هافبک داریم. حریف در لحظاتی از بازی، بیشتر صاحب توپ بود. اما در مجموع موقعیت زیادی به حریف ندادیم و متاسفانه خودمان هم نتوانستیم از موقعیت های زیادی که داشتیم، استفاده کنیم.

سولدو در مورد ممانعتش از انتقال یکی از بازیکنان مصدوم به بیرون از زمین در دقایق پایانی، گفت: بازی با نتیجه یک بر صفر پیگیری می شد، دوست نداشتم یک نفر از مدافعان تیم در دقایق پایانی به بیرون برود، ریسک ننموده و اجازه خروج او از زمین را ندادم.

او توضیح داد: هدفمان رسیدن به گل بود که خوشبختانه پیروز هم شدیم.

سرمربی تراکتور در مورد عملکرد مهدی حقیقت، دروازه بان جوان تراکتور، گفت: او با اعتماد به نفس بالا، خوب کار کرد و من از عملکردش رضایت دارم. بازیکنان جوان خوبی در ادامه کار به تیم اضافه خواهند شد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1471

به "سرمربی تراکتور: می توانستیم گل های بیشتری به نفت مسجد سلیمان بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تراکتور: می توانستیم گل های بیشتری به نفت مسجد سلیمان بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید