رویای بازگشت بهترین زوج تهاجمی لیگ

به گزارش بازی های اندروید، پس از بیش از 5 ماه، زوج شیخ دیاباته و قایدی می توانند در نوک خط حمله استقلال در کنار هم قرار بگیرند.

رویای بازگشت بهترین زوج تهاجمی لیگ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی قایدی پس از غلبه بر ویروس کرونا و بهبودی کامل، امروز به تمرینات استقلال بازگشت تا در صورتی که کادرفنی آبی پوشان و در رأس آنها، فرها مجیدی صلاح بداند، فردا مقابل تراکتورسازی به میدان برود.

از آخرین باری که دیاباته و قایدی در کنار همدیگر در خط حمله استقلال قرار گرفته اند، 5 ماه و 12 روز میگذرد. آنها آخرین بار در دور انتخابی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در ملاقات مقابل الریان قطر در کنار همدیگر زوج خط حمله استقلال را تشکیل دادند که شاگردان فرهاد مجیدی این بازی را با نتیجه پرگل پنج - صفر به سود خود به انتها رساندند. در آن ملاقات قایدی 2 گل زد، شیخ نیز پاس یکی از گلهای باشوی کوچک را داد و خودش نیز یک گل به ثمر رساند تا خط حمله استقلال، شب طوفانی ای را رقم زده باشد.

4 روز پس از آن ملاقات بود که شیخ در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان مصدوم شد و جای خود را به قایدی داد. دیاباته از آن موقع تا به امروز پیروز به حضور در زمین مسابقه نشده است و استقلالی ها از وجود او بی بهره بوده اند. حالا با گذشت بیش از 5 ماه، شیخ به شرایط ایده آل رسیده است و می تواند برای استقلال به میدان برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 635

به "رویای بازگشت بهترین زوج تهاجمی لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویای بازگشت بهترین زوج تهاجمی لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید