سولسشایر: مقابل منچسترسیتی رویکرد مثبتی داشتیم، مارسیال بهترین بازیکن زمین بود

به گزارش بازی های اندروید، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش مقابل منچسترسیتی ابراز رضایت کرد.

سولسشایر: مقابل منچسترسیتی رویکرد مثبتی داشتیم، مارسیال بهترین بازیکن زمین بود

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در حساس ترین ملاقات از هفته بیست وهشتم لیگ برتر انگلیس پیروز شد با نتیجه 2 بر صفر میزبان خود منچسترسیتی را شکست دهد و ضمن بازگشت به رده دوم جدول، فاصله اش را هم با من سیتی صدرنشین به 11 امتیاز کاهش داد، پس از این ملاقات گفت: بازی شگفت انگیزی بود. با پنالتی که در دقیقه اول بازی نصیب ما شد و آن را گل کردیم، آهنگ بازی از همان آغاز معین شد. پس از آن ما رویکرد مثبتی داشتیم. برای همه بازیکنانم به خصوص آنتونی مارسیال خیلی خوشحالم. آنتونی دوران سختی را پشت سر گذاشت و به نظر من او بهترین بازیکن زمین بود.

وی اضافه نمود: مارسیال در این بازی فوق العاده بود. او و لوک شاو پیش از این ملاقات حضورشان در این بازی در هاله ای از ابهام بود، اما آنها به این بازی رسیدند و چه عملکردی را از تیم و به خصوص مارسیال و شاو دیدیم، بازیکنانی که درست در گرم کردن پیش از بازی به من گفتند که می توانند بازی نمایند. از رویکرد بازیکنانم رضایت دارم چون در چنین بازی هایی شما دیگر به خودتان تعلق ندارید و متعلق به منچستریونایتد هستید و باید به زمین بروید و بهترین بازی تان را برای منچستریونایتد انجام دهید.

سرمربی نروژی منچستریونایتد ادامه داد: ما در 10 یا 15 دقیقه اول عالی بودیم و تیم برتر میدان بودیم و سعی کردیم با تحت فشار قرار دادن حریف کاری کنیم تا آنها مرتکب اشتباه شوند. همین باعث شد تا توپ را زیاد از آنها بگیریم اما با این وجود بین دو نیمه باید چیزهایی را اصلاح می کردیم، مثبت تر عمل می کردیم، به نتیجه نگاه نمی کردیم و به دنبال ارائه عملکرد خوبی در نیمه دوم برای کسب پیروزی بودیم.

سولسشایر در خاتمه درباره کورس قهرمانی اعلام نمود: ما در حال حاضر بازی به بازی پیش می رویم، اما واقعیت این است که منچسترسیتی فاصله زیادی با ما دارد. فصل گذشته ما با لسترسیتی 15 امتیاز اختلاف داشتیم (در نهایت این تیم را در جدول گرفتند)، اما این دو قضیه متفاوت از هم هستند. منچسترسیتی تیم بسیار خوبی است که حریف خود را همواره تحت فشار زیادی می گذارد و شما متوجه می شوید که در تقابل با آنها، با یک تیم خیلی خیلی خوب بازی می کنید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1055

به "سولسشایر: مقابل منچسترسیتی رویکرد مثبتی داشتیم، مارسیال بهترین بازیکن زمین بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: مقابل منچسترسیتی رویکرد مثبتی داشتیم، مارسیال بهترین بازیکن زمین بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید