علی مرادی: نادو در خصوص نمونه های وزنه برداری شفاف سازی کند، خوب شد 4 سال پیش رای نیاوردیم

به گزارش بازی های اندروید، رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: ستاد ملی مبارزه با دوپینگ شفاف برخورد کند و اگر واقعا نمونه های وزنه برداری را ارسال نکرده است بگوید تا ما تکلیف خود را بدانیم.

علی مرادی: نادو در خصوص نمونه های وزنه برداری شفاف سازی کند، خوب شد 4 سال پیش رای نیاوردیم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، علی مرادی در خصوص ابهام در ارسال نمونه های دوپینگ وزنه برداری برای آزمایش و گلایه از ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت: ستاد مبارزه با دوپینگ به ما می گوید 30 نمونه وزنه برداری ارسال شده و پاسخ همه منفی بوده است اما احساس ما این است که ارسال نشده است. در این شرایط اگر خدایی ننموده مسئله ای به وجود بیاید، چه کسی جوابگو است. آقایان باید شفاف برخورد نمایند و اگر من دارم اشتباه می کنم، بیایند تعیین نمایند که واقعا نمونه ها را ارسال نموده اند.

او ادامه داد: اکنون با این شرایط ما داریم در راستا تاریکی قدم می گذاریم. در اعزام هایی که داریم ورزشکاران ما روی سکو هستند و قطعا از همه آنها تست دوپینگ گرفته می گردد و اگر خدایی ننموده اتفاقی بیفتد چه کسی مقصر است. به ما گفته شده که تست ها ارسال نشده اند و وقتی ارسال نشده از کجا می دانند مثبت بوده است یا منفی. اگر تست ها را نفرستاده اند و مشکل اقتصادی دارند واقعیت را بگویند تا من هم تکلیف خودم را بدانم.

کسی برای انتخابات فدراسیون جهانی اعلام آمادگی نکرد

مرادی در پاسخ به این پرسش که فردی بوده برای حضور در انتخابات فدراسیون جهانی اعلام آمادگی کند اما اسم او را نفرستاده باشید، توضیح داد: با وجود اینکه همه می دانستند، کسی به ما اعلام آمادگی نکرد و ما آمادگی ارسال اسامی را داشتیم. البته باید افراد استانداردهای لازم را داشته باشند. برای نمونه در کمیته فنی افراد باید داور درجه یک بین المللی باشند. بیرانوند خودش عضو کمیته تحقیقات و مربیان بود و از نظرات او در این سالها استفاده شد بنابراین دور از ذهن است، توانی که وجود دارد را در نظر نگیریم و بخواهیم اسم جدیدی را ارسال کنیم.

IOC برخورد تندی با وزنه برداری می نماید

رییس فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این پرسش که چهار سال پیش ایران پیروز به کسب کرسی در بخش مدیریت فدراسیون جهانی نشد و اکنون رایزنی ها به گونه ای هست که در این دوره صاحب کرسی شویم، تاکید نمود: خیلی خوب شد که چهار سال پیش ما نتوانستیم در حوزه مدیریت حضور پیدا کنیم. الان جو بدی نسبت به این افراد وجود دارد و حتی اروپایی ها بیانیه ای را صادر نموده اند و به دست من رسیده و نسبت به خود محوری اعضای فعلی هیات اجرایی واکنش نشان دادند و خواستار استعفای اعضا شده اند. ما نیز رایزنی ها را انجام داده ایم.

او ادامه داد: وزنه برداری در مرز حذف از المپیک واقع شده است و اگر به توصیه های IOC توجه نگردد به نظرم از المپیک 2024 حذف می گردد و این نهایت ظلم و خیانت است که این افراد دارند انجام می دهند. وزنه برداری در المپیک قدمت دار است اما با کارهایی که دارند انجام می دهند آن را نابود می نمایند. قوانین جدید ضد دوپینگ بر خلاف ادعاهای مطرح شده سفت و سخت نیست و اینکه کشورها بجای سه نمونه با چهار نمونه دوپینگ تعلیق می شوند نشان می دهد کسی که این تصمیم را گرفته به نفع کشور خود این کار را نموده است. به نظرم شرایط وزنه برداری در هاله ای از ابهام واقع شده است و IOC دارد به شدت شرایط وزنه برداری را رصد می نماید و به نظرم برخوردهای تندتری خواهد داشت.

فدراسیون جهانی شفافیت ندارد

مرادی در خصوص مشکل پرداخت حق عضویت سالیانه فدراسیون جهانی نیز گفت: فدراسیون جهانی گفت در دو، روز سه آینده حق عضویت باید پرداخت گردد. ما در نظر داشتیم طبق روال قبل به صورت نقدی پرداخت کنیم که موافقت نکردند اما نکته این است که حساب بانکی، همان حساب بانکی در مجارستان است و این نشان می دهد که آن شفافیت لازم را ندارند و فساد دوباره همان فساد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 981

به "علی مرادی: نادو در خصوص نمونه های وزنه برداری شفاف سازی کند، خوب شد 4 سال پیش رای نیاوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی مرادی: نادو در خصوص نمونه های وزنه برداری شفاف سازی کند، خوب شد 4 سال پیش رای نیاوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید