عنایتی: همه دیدند در آزادی از پرسپولیس جلو بودیم، به احترام گل محمدی خودم را کنترل کردم

به گزارش بازی های اندروید، سرمربی طرفدار می گوید تیمش تا دقیقه 92 با نتیحه 2 بر یک از پرسپولیس جلو بود و اگر خود باوری لازم را داشته باشند، پیروز خواهند شد.

عنایتی: همه دیدند در آزادی از پرسپولیس جلو بودیم، به احترام گل محمدی خودم را کنترل کردم

به گزارش خبرنگاران، رضا عنایتی، سرمربی طرفدار بعد از تساوی دو بر دو تیمش مقابل پرسپولیس گفت: پیش بینی می کردیم بازی سنگینی داشته باشیم. در 10 دقیقه اول به خاطر اینکه یک سری بازیکنان کم تجربه که در جو ورزشگاه بودند، خودمان را گم نموده بودیم و بازی را از دست دادیم. خودمان را به بازی برگرداندیم. شما دیدید که تیم طرفدار تا دقیقه 92 با نتیجه 2 بر یک در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس جلو بود. به بازیکنان خودم خسته نباشید می گویم. اگر خودباوری لازم را پیدا کنیم، می توانیم مانند بازی های گذشته که می توانستیم امتیازهای بیشتری بگیریم، پیشرفت می کنیم. ان شاءالله به آن خود باوری می رسیم.

او درباره عملکرد داور این مسابقه هم گفت: امروز به نسبت بازی های گذشته داور عملکرد بهتری داشت. قرار شد صحبت نکنیم اما برخی وقت ها با یک سوت کوچک، فشار و استرس به ما وارد می شد. توصیه می کنم کسانی هم که کنار زمین نشسته اند، رعایت نمایند. کسانی که در حد و مقدار تیم ما نبودند، احترام نیمکت ما را حفظ می کردند. من به احترام گل محمدی و پیروانی خودم را کنترل کردم. قرار نبود که اینجا چهار، پنج گل بخوریم. ما مصمم بودیم که خوب بازی کنیم. همواره احترام خاصی برای نیمکت حریف قائل هستم.

سرمربی تیم طرفدار درباره اینکه پرسپولیسی ها اعتقاد دارند بازیکن این تیم گل دوم را با دست زده است، گفت: باید برویم آنالیز کنیم. من که از صحنه خیلی دور بودم و ندیدم توپ چطور به گل رفت. با این حال اگر به دست بازیکنم هم خورده باشد، حامد لک توپ را به او کوبید. صحنه گل دومی هم که ما خوردیم به هیچ وجه کرنر نبود. با احترام به داور، باید این صحنه ها را نگاه کنم. شاید هم من اشتباه نموده باشم.

ادامه دارد..

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1464

به "عنایتی: همه دیدند در آزادی از پرسپولیس جلو بودیم، به احترام گل محمدی خودم را کنترل کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: همه دیدند در آزادی از پرسپولیس جلو بودیم، به احترام گل محمدی خودم را کنترل کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید