عکس ، حسینی با آمادگی کامل در تمرین ترابزون

به گزارش بازی های اندروید، ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور در سلامتی کامل است و بدون مشکل همراه تیمش تمرین می نماید.

عکس ، حسینی با آمادگی کامل در تمرین ترابزون

به گزارش خبرنگاران ورزش سه، ترابزون اسپور تا قبل از تعطیلی رقابت های سوپر لیگ ترکیه نتایج فوق العاده ای به دست آورد و با شکست ناپذیری در 11 هفته متوالی و کسب هشت پیروزی و سه مساوی، پیروز شد در صدر جدول قرار بگیرد که توقف بازی ها به دلیل شیوع کرونا، اجازه نداد پیشروی یاران سید مجید حسینی ادامه دار باشد.

با وجود چنین شرایطی و تعطیلی حدودا سه ماهه سوپر لیگ ترکیه، ترابزون اسپور سعی داشته با انجام تمرینات و دیدارهای تدارکاتی که از روز شانزدهم اردیبهشت ماه شروع نموده، آمادگی بدنی بازیکنان اش را حفظ کند تا بتوانند با ازسرگیری دوباره بازی ها، در صدر جدول بمانند و به قهرمانی برسند.

باشگاه ترابزون اسپور که از همان روزهای ابتدای شیوع کرونا در ترکیه، اقدامات لازم پیشگیرانه و مسائل بهداشتی را برای تمام اعضای تیمش در نظر داشته، در فاصله 25 روز اخیر پنج بار از تمام کارکنان و اعضای تیمش آزمایش کرونا گرفته تا در جریان تمرینات با مسئله ای روبرو نشوند.

حسینی که در این فصل با مصدومیت های زیادی روبرو شده و از 26 مسابقه سوپر لیگ ترکیه در 13 بازی حضور داشته، مثل تمام اعضای تیمش با مسئله ای در تست های کرونا روبرو نشده و توانسته به صورت جدی در تمرینات شرکت کند.

طبق آخرین اطلاعیه فدراسیون فوتبال ترکیه، مسابقات سوپر لیگ این کشور از روز بیست و دوم خردادماه شروع می گردد که هنوز زمان بندی دقیقی از بازی ها اعلام نشده است، اما احتمالا یاران حسینی در نخستین مسابقه خود مقابل کایزری اسپور قرار می گیرند.

  • 5 باشگاه اروپایی حسینی را می خواهند
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 557

به "عکس ، حسینی با آمادگی کامل در تمرین ترابزون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، حسینی با آمادگی کامل در تمرین ترابزون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید