فارس من، مسائل انتخاب واحد دانشجویان و پاسخ دانشگاه آزاد

به گزارش بازی های اندروید، دانشجویان دانشگاه آزاد با اشاره به مسائل سامانه آموزشیار برای انتخاب واحد، خواهان رسیدگی مسئولان شدند، دانشگاه آزاد برای حل مسائل، زمانبندی انتخاب واحد دانشجویان را به 5 نوبت تقسیم کرد.

فارس من، مسائل انتخاب واحد دانشجویان و پاسخ دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران، مخاطبان سامانه فارس من خواهان حل مسائل انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد شدند و در مطالبه خود آوردند: ما دانشجویان دانشگاه آزاد مطالبه بسیار مهمی از مقامات این سازمان داریم!!

این سازمان برخلاف شعارهای خودش هیچ وقت جوابگوی مسائل دانشجوها نبوده است.

ما دانشجویان در انتخاب واحد ترم بهمن ماه1400 مسائل فراوانی داریم از جمله خرابی سایت آموزشیار، شهریه زیاد و دریافت شهریه مجدد و....مسئولین هم می گویند همه چیز درسته در صورتی که اینطور نیست و همه شکایت دارند.

ما خواهان رسیدگی سریع و فوری این مسائل هستیم.

بر همین اساس خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران با سردبیر این سوژه گفت وگو کرد، وی که دانشجوی مهندسی نرم افزار دانشگاه تهران آزاد غرب است با تاکید بر اینکه سایت آموزشیار دانشگاه آزاد متاسفانه عملکرد خوبی ندارد، گفت: دانشگاه آزاد به بهانه اینکه یک سیستم مجتمع و متحدی داشته باشد این سامانه را ایجاد کرد اما سبب مسائل زیادی برای دانشجویان شد.

وی اضافه نمود: هزینه سرویس سایت چقدر می گردد یا رسیدگی به ساختار فنی سایت مگر چقدر زمان می برد که هر ترم زمان انتخاب واحد که می گردد هم دانشجویان و هم پدر و مادرهایشان باید استرس انتخاب واحد داشته باشند.

این دانشجو با بیان اینکه در زمان انتخاب واحد خودش نتوانسته انتخاب واحد انجام دهد و خیلی از دانشجویان دیگر هم این مشکل را دارند، مطرح نمود: خیلی از دانشجوها ناراضی هستند و اشاره نموده اند که تمام مبلغ اولیه شهریه مقرر را از آنها گرفته اند و حتی برخی ها می گویند، سایت انتخاب واحد با پرداخت دومیلیون تومان برایشان باز شده است؛ در حالیکه سایت قبلا با حدود نهصد هزار تومان و یک میلیون تومان باز می شد، یعنی الآن سایت آموزشیار به سختی و با واریز مبلغ زیاد باز می گردد، تازه اگر باز گردد. خیلی از دانشجوها وضع اقتصادی خوبی دارند اما خیلی از دانشجوهای دانشگاه آزاد هم وضع اقتصادی شان خوب نیست و چون نتوانستند دانشگاه سراسری بروند پس مجبور شدند به این دانشگاه بیایند و شهریه ای هم که می پردازند، شهریه منصانه ای نیست.

وی اضافه نمود: الآن تعداد دانشجویان زیاد است و در یک روز چند هزار دانشجو می خواهند انتخاب واحد نمایند و دانشگاه آزاد هم اگر نمی تواند این ظرفیت فنی را به وجود آورد بهتز است برگردد به همان سایت هایی که قبلا بود.

زمانبندی انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد به 5 نوبت تقسیم شد

پس از پیگیری خبرنگار از مسئولان دانشگاه آزاد این دانشگاه طی اطلاعیه ای زمانبندی انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه را به 5 نوبت تقسیم کرد و تاکید نمود که دانشجویان ضروری است برای اطلاع از تغییرات اجرا شده در تقویم زمانبندی برای انتخاب واحد روزهای آینده، به سایت http://edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند. ساعت های 23 تا 6 صبح برای دانشجویان همان روز و روز بعد امکان ورود به سامانه، ثبت درخواست سرترم، پرداخت شهریه و انجام امور آموزشی فراهم است، اما امور انتخاب واحد صرفا مطابق با جدول زمانبندی اعلام شده صورت می پذیرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1546

به "فارس من، مسائل انتخاب واحد دانشجویان و پاسخ دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، مسائل انتخاب واحد دانشجویان و پاسخ دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید