شغل عکاسی در کانادا

به گزارش بازی های اندروید، تقریبا تمام افرادی که کانادا را برای مهاجرت کاری انتخاب می نمایند، با این امید اقدام به اخذ ویزای کار کانادا می نمایند که در شغلی مناسب فعالیت نمایند، درآمدی قابل قبول داشته و از همه مهم تر در کنار این موارد، امنیت شغلی هم داشته باشند. عکاسی یکی از مشاغلی در کاناداست که هواداران بسیاری دارد و سالیانه افراد زیادی با اسم عکاس مد، خبری، تبلیغاتی و … به کانادا مهاجرت می نمایند.

شغل عکاسی در کانادا

اگر شما هم یکی از آن دسته از افرادی هستید که به عکاسی و تقریبا تمام مشاغل مربوط به آن علاقه دارید و قصد دارید که ابتدا در این رشته تحصیل کنید، سپس وارد بازار کار شوید، نگران نباشید. اگر یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه های ایران هستید و مدرک عکاسی تان هم در دست تان است، می توانید با یک وکیل مهاجرتی حرفه ای ارتباط برقرار نموده و تمام امور را به او بسپارید تا شما را تا یکی از شهرهای زیبای کانادا همراهی کند!

اما اگر به فکر تحصیل در رشته عکاسی در یکی از دانشگاه ها و مراکز آموزشی کانادا هستید و تمایل دارید پس از فارغ التحصیلی در آن ها به کار در عکاسی مشغول شوید، نیازی نیست نگران باشید یا استرس داشته باشید، این امکان هم برای شما فراهم است، اگر خودتان بخواهید. به طور کلی دریافت ویزای کاری کانادا یا حتی ویزای تحصیلی کانادا کار سخت و پیچیده ای نیست. فقط کافیست با یک مشاور یا وکیل حرفه ای و زبده مهاجرتی مشورت کنید و از او یاری بخواهید. برای برقراری ارتباط و دریافت مشاوره رایگان با شماره 02191300008 تماس بگیرید.

شغل عکاسی در کانادا

رشته عکاسی در کانادا

عکاسی هم می تواند یک هنر و کار عظیم و سرگرم کننده باشد و هم می توان به اسم یک شغل حرفه ای و هیجان انگیز به آن نگاه کرد، خصوصا زمانی که بستر کار مناسبی وجود داشته باشد. به همین علت هم بیشتر افراد علاقه مند به این رشته برای داشتن فرصت و بستری مناسب به کانادا مهاجرت می کنند.

برای کار در کانادا آن هم به اسم عکاس، افراد باید مهارت های لازم تحصیل و شغل عکاسی در کانادا ازجمله مهارت های ارتباطی، پتانسیل های خلاقیت و … را کسب کنند و به آن ها توجه کنند. بعلاوه در بعضی از دانشگاه ها و مراکز آموزشی از دانشجویان انتظار می رود برای یافتن کار در کانادا یک نمونه کار از عکاسی شان و بعلاوه زمینه های علاقه مندی شان و بعلاوه سوابق شان را طی یک مصاحبه و یا در غالب یک نامه و یا هر ابزار دیگری به شرکت یا محلی که قصد دارند در آن سروع به کار کنند، ارائه کنند.

بازار کار و فرصت های استخدامی عکاس

عکاسی حرفه ای انتخاب حرفه ای عالی برای هر کسی است که می خواهد برای استفاده از استعدادهای خلاقانه خود پول دریافت کند. عکاسی یعنی ثبت و ایجاد یک تصویر؛ پیدا کردن سوژه عکاسی یک طرف و ثبت سوژه با کادربندی صحیح در طرف دیگر قضیه واقع شده است. عکاسی در کانادا یک زمینه رقابتی است، پس نیازی نیست فرد از ابتدای کار سطح بسیار بالایی داشته باشد بلکه می تواند از کم شروع کند و مجموعه ای از برترین کارها را خلق کند.

در هرجای جهان که باشید، فرقی نمی نماید، ایران یا کانادا، به اسم عکاس مستقل می توانید برای خودتان کار کنید. بسیاری از افراد و شرکت ها، کارهای خود را به عکاسان مستقل به صورت پروژه ای می سپارند. بعضی از عکاسان هم در استودیوهای عکاسی، شرکت های تبلیغاتی، روزنامه ها و مجلات، شرکت های عظیم و … می توانند مشغول به کار شوند. هرگز از قلم نیاندازید که رقابت در کسب موقعیت های شغلی در رشته عکاسی در کانادا بسیار شدید است. عکاسانی که خلاقیت، تخصص و تجربه بیشتری داشته و توانایی همگامی با فناوری روز را دارند، دریافتن کار و گرفتن سفارش از مشتری پیروز تر خواهند بود.

مهارت های مورد نیاز عکاسی در کانادا

تا به این جا تقریبا با شغل عکاسی و شرایط کار در کانادا آشنا شدید. همان طور که ذکر شد شغل عکاسی به حرفه ای گفته می شود که خدمات تصویری را عرضه می کنند، افرادی که رشته عکاسی را انتخاب می کنند و با علاقه در این راستا قدم می گذرانند، این امکان را دارند که اتفاقات مهم و لحظه های حساس زندگی را ثبت کنند.

شغل عکاسی بیشتر از این که به مدرک دانشگاهی نیاز داشته باشد به مقدار مهارت، ذوق و استعداد فرد وابسته است و یک فن تجربی محسوب می شود. البته این بدین معنی نیست که نباید وارد دانشگاه شوید و به طور کل تحصیل را کنار بگذارید!!! شما می توانید با ورود به یک مرکز آموزشی یا یک دانشگاه مرتبط در ایران یا کانادا، دانش عکاسی را کسب کنید و با در دست داشتن مدرک فارغ التحصیلی تان وارد بازار کار شوید.

از جمله مهارت ها و توانایی هایی و دانشی که باید عکاسان در طول تحصیل در کانادا کسب کنند، می توان به علم ثبت تصاویر، چگونگی به کار بردن دوربین عکاسی و تنظیمات آن، بهره گیری از سوژه های مجذوب کننده و خلاقانه است. هر فردی با کسب این دانش و مهارت ها می تواند کسب و کار خود را شروع نموده و بسته به این که در کدام حوزه علاقه مند است، فعالیت خود را شروع کند.

شغل عکاسی در کانادا

شرایط مهاجرت عکاسان به کانادا

اگر قصدتان برای اخذ ویزای کار کانادا جدیست و می خواهید به اسم یک عکاس حرفه ای در این کشور فعالیت کنید، پس بهتر است از شرایط کار در کانادا بیشتر بدانید. مشاوران و وکلای موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت هم در این بخش قصد دارند بخشی از این شرایط را برای شما، علاقه مندان به عکاسی بازگو کنند.

به منظور واجد شرایطی به اسم فردی که قصد دارید برای خودتان و به صورت مستقل کار کنید، می بایست حداقل 2 سال سابقه کار داشته باشید. علاوه بر سابقه کار، برنامه خویش کارفرمای فدرال به شاخص های سطح تحصیلات، سن، مهارت های زبانی، سازگاری هم امتیاز می دهد. بعلاوه شما باید در شاخص های گزینش طراحی شده برای اطمینان از توانایی تان در جهت اثربخشی مثبت در اقتصاد کانادا، حداقل 35 امتیاز از 100 امتیاز کل را کسب نمائید.

اگر هم قصد دارید از این رشته پرطرفدار اطلاعات بیشتری کسب کنید تا برای مهاجرت به کانادا تصمیم جدی تری بگیرید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما با یک وکیل یا مشاور مهاجرتی مشورت نمایید. چرا که این روزها که مهاجران بسیاری به دلایل مختلف ایران را به مقصد کانادا ترک می کنند، شاید اخذ ویزای کار کانادا به همین راحتی ها هم نباشد و ممکن است دولت کانادا بعضی قوانین مربوطه را تغییر دهید. پس ریسک نکنید!

با توجه به خویش کارفرمایی عکاسی در کانادا، نیازی به پیشنهاد کار نیست و تنها پس از کسب حد نصاب امتیازی ضروری است، که شما صلاحیت اخذ ویزای استارت آپ کانادا را کسب می کنید. ما در این مقاله که با آخرین اطلاعات و داده های مهاجرتی در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگاشته شده است، به آنالیز کامل شرایط عکاسی در کانادا می پردازیم.

سوالات متداول

عایدی این شغل باتوجه به مهارت ها و استانی که در آن مشغول به فعالیت هستید فرق دارد. اما میانگین عایدی عکاسی در کانادا حدودا 30،000 دلار در سال است. شما می توانید با کسب تجربه بیشتر این مبلغ را افزایش دهید.

تحصیل در کانادا در مقایسه با کشورهای دیگر بسیار ارزان است. برای پوشش شهریه احتمالاً سالیانه به 20000 تا 30000 دلار کانادا نیاز خواهید داشت. این مقدار در حد میانه است و با توجه به موسسه و برنامه ای که در آن ثبت نام نموده اید متفاوت خواهد بود.

از جمله فرصت های شغلی این حرفه عبارتند از عکاس عروسی، عکاس تجاری، عکاس پرتره، عکاس سفر، عکاس سهام، خبرنگار عکس، عکاس ورزشی و عکاس حیات وحش.

اگر قصد دارید در کانادا هم به طور مستقل فعالیت کنید باید حداقل 2 سال سابقه کار داشته باشید. برنامه خویش کارفرمای فدرال به شاخص های سطح تحصیلات، سن، مهارت های زبانی، سازگاری هم امتیاز می دهد. بعلاوه شما باید در شاخص های گزینش طراحی شده برای اطمینان از توانایی تان در جهت اثربخشی مثبت در اقتصاد کانادا، حداقل 35 امتیاز از 100 امتیاز کل را کسب نمایید.

چرا موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت؟

موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت یکی از عظیمترین موسسات مشاوره به شمار میرود که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می نماید. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای خبرنگاران در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید. تیم متخصص خبرنگاران تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند.

منبع: پارسی کانادا
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1292

به "شغل عکاسی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شغل عکاسی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید