قصه های رنگین کمان اثر نوجوان 14ساله منتشر شد

به گزارش بازی های اندروید، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، قصه های رنگین کمان از سه داستان کوتاه مجزا به نام های اسب بالدار و مریلا، آبشار سرنوشت و شاهزاده الیزای بازیگوش تشکیل شده است.

قصه های رنگین کمان اثر نوجوان 14ساله منتشر شد

داستان اسب بالدار و مریلا درباره دختربچه ای به نام مریلا است که با خانواده اش در روستای دورافتاده ای زندگی می کرد. مریلا چهره زیبایی نداشت و همواره موهایش کوتاه بود و چون خانواده فقیری داشت همواره لباس های کهنه و پاره ای می پوشید. روزی از روزها خاله مریلا و دخترش تصمیم گرفتند به خانه مریلا و خانواده اش بروند. دختر خاله مریلا، موهایی بلند و طلایی داشت و بسیار زیبا بود. همین موضوع باعث شد با مریلا بدرفتاری کند و او را ناراحت کند و اما ادامه ماجرا...

داستان دوم یعنی آبشار سرنوشت درباره دو دوست به نام های آنیتا و آدرینا است. آنها در شهر پاریس زندگی می نمایند. آنیتا و آدرینا عاشق ماجراجویی هستند و از همان دوران کودکی در کوچه های شهرشان ماجراجویی می نمایند. این دو دوست به هم قول داده بودند زمانی که به سن 18سالگی رسیدند به ماجراجویی شان ادامه دهند تا آبشار سرنوشت را پیدا نمایند. الان هر دوی آنها به سن 18سالگی رسیده بودند و تصمیم داشتند آبشار سرنوشت را نجات دهند. باید دید می توانند یا نه؟

و اما داستان آخر به نام شاهزاده الیزای بازیگوش درباره یک شاهزاده خانم به نام الیزا است. الیزا به همراه خانواده اش در یک قصر باشکوه زندگی می نماید. الیزا دختر شیطون و بازیگوشی است. یک روز او به همراه خدمتکارانش به باغ می رود و در مسیر برگشت با دو سارق نادان روبه رو می شوند؛ سارقها الیزا را می سارقند و در قبال آزادی او، از پدر الیزا پول می خواهند. آیا سارقان به این هدف پلید خود می رسند؟

قسمتی از متن کتاب:

خدمتکار شاهزاده خانم که ترسیده بود، بعد از رفتن آن دو سارق، پیش پادشاه رفت و گفت: عالیجناب دخترتان الیزا به وسیله دوتا سارق بدجنس سارقیده شده. من را ببخشید قربان بی تقصیرم.

پادشاه به آرامی گفت: نگران نباش، کسی که بیچاره شده دختر من نیست، بلکه آن سارقهایی می باشند که دختر مرا سارقیده اند.

خدمتکار از این حرف پادشاه بسیار متعجب شد..

انتشارات رهام اندیشه کتاب قصه های رنگین کمان نوشته فاطمه قانعی با تصویرگری سمیه سادات شفیعی را در 31 صفحه، با شمارگان هزار نسخه و به بهای 85 هزار تومان منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 مرداد 1402 بروزرسانی: 10 مرداد 1402 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1793

به "قصه های رنگین کمان اثر نوجوان 14ساله منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصه های رنگین کمان اثر نوجوان 14ساله منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید