محصول جدید فورد در خیابان های آمریکا خودنمایی کرد

به گزارش بازی های اندروید، به تازیگی تصاویر جدیدی از نمونه اولیه فورد موستانگ الکتریکی منتشر شده است.

محصول جدید فورد در خیابان های آمریکا خودنمایی کرد

به گزارش خبرنگار، شرکت فورد یکی از معروف ترین و محبوب ترین شرکت های ماشین سازی دنیا است که از سال 1903 در این صنعت فعالیت دارد. این شرکت در کنار خودرو های باری، ماشین ها سواری و محصولات لوکس نیز فراوری می نماید. به تازگی شخصی ناشناس توانسته تصاویری از محصول جدید فورد در یکی از بزرگراه های لس آنجلس آمریکا به دست آورد. متاسفانه این عکس ها تنها پشت ماشین را نشان می دهند و تصویری از جلوی این محصول به دست ما نرسیده است. به نظر می رسد که پوشش نهایی بر روی این ماشین انداخته نشده، زیرا تصاویری که از طرح های مفهومی این محصول دیده شده بود پیچیدگی بیشتری در قسمت پشتی و در صندوق آن را نشان می داد که خط های ظریفی در زیر چراغ های عقب داشت. باقی قسمت های این محصول کاملا مشابه به طرح مفهومی آن است.

رنگ مشکی زیبای این محصول منحصر به فرد حس قدرت و جذابیت خاص این ماشین را به فرد منتقل می نماید. این محصول که Mach-E نام دارد تا اواخر سال 2020 به بازار دنیای خودرو عرضه نمی گردد، اما شرکت فورد از حالا پیش فروش خود را شروع نموده است. تا به حال رنگ طوسی کربنی این محصول با 38 درصد از کل فروش، محبوب ترین گزینه برای مشتریان بوده است. نسخه آبی متالیک این ماشین با 35 درصد در رده دوم قرار گرفته است. لازم به ذکر است که 55 درصد از مشتریان این محصول را با قدرت پیشرانه چهار چرخ می خواهند و 80 درصد افراد Mach-E را با قدرت باتری بیشتر ترجیح می دهند.

شرکت فورد قرار است این محصول را در نمونه های مختلفی معرفی کند. بهترین نسخه قرار است با چهارصد و پنجاه و نه اسب بخار عرضه گردد، همچنین نوع دیگری با قدرت سی صد و سی و دو اسب بخار در رده دوم قرار گرفته است. قدرت باتری های این دو نمونه به ترتیب 98.8 کیلووات بر ساعت و 75.7 (kW) است. در بهترین حالت ممکن این ماشین می تواند مسیری به طول 483 کیلومتر را با باتری شارژ شده اش طی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 180

به "محصول جدید فورد در خیابان های آمریکا خودنمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصول جدید فورد در خیابان های آمریکا خودنمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید