محمدزاده: پرسپولیس نمی خواهد جام حذفی را از دست بدهد، می توانیم آنها را شکست بدهیم

به گزارش بازی های اندروید، مدافع میانی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، شاگردان سیدمهدی رحمتی توانایی شکست پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را دارند.

محمدزاده: پرسپولیس نمی خواهد جام حذفی را از دست بدهد، می توانیم آنها را شکست بدهیم

وحید محمدزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی تیمش برابر فجر سپاسی شیراز گفت: فکر می کنم فقط 10 تا 15 دقیقه خوب بازی نکردیم و بیشتر لحظات بازی در اختیار تیم ما بود. متأسفانه از فرصت ها استفاده نکردیم و در حالی که از تیم حریف سرتر بودیم در نهایت بازی مساوی شد. سال جاری در خیلی از بازی ها باید برنده می شدیم و به حق مان نرسیدیم که اگر این اینطور نمی شد قطعاً الان جایگاه بهتری داشتیم.

وی در خصوص رویارویی تیمش با پرسپولیس در جام حذفی هم خاطر نشان کرد: شرایط جام حذفی نسبت به بازی های لیگ برتر فرق دارد و هر تیمی در این جام حاضر می شود، هدفش فقط قهرمانی است. با توجه به اینکه کار پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ سخت شده است قطعاً آنها نمی خواهند جام حذفی را از دست بدهند و هدفی جز برد نخواهند داشت، ولی ما هم برای این بازی انگیزه های خودمان را داریم.

مدافع میانی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در سرانجام گفت: بازیکنان ما برای این بازی انگیزه های زیادی دارند و آلومینیوم هم می خواهد شانس خود را برای قهرمانی در جام حذفی امتحان کند. می دانیم بازی سختی داریم، ولی کوشش می کنیم تا در نهایت با انجام یک بازی خوب برنده شویم و به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1579

به "محمدزاده: پرسپولیس نمی خواهد جام حذفی را از دست بدهد، می توانیم آنها را شکست بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدزاده: پرسپولیس نمی خواهد جام حذفی را از دست بدهد، می توانیم آنها را شکست بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید