مدارس کاشان به دلیل تشدید آلودگی هوا فردا تعطیل است

به گزارش بازی های اندروید، سرپرست فرمانداری ویژه و رییس شورای آموزش و پرورش کاشان گفت: تمامی مدارس این شهرستان با توجه به تشدید آلودگی هوا و بروز پدیده گرد و غبار فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

مدارس کاشان به دلیل تشدید آلودگی هوا فردا تعطیل است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان، محمدشریف زارعی که صبح سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفته بود مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک های نوبت عصر امروز و فردا به طور کامل تعطیل است، دقایقی پیش گفت: تمامی مدارس نوبت عصر امروز (سه شنبه) و فردا در این شهرستان با توجه به تشدید آلودگی هوا تعطیل است.

وی ادامه داد: طبق اعلام هواشناسی و شرایط بحرانی کاشان ضرورت دارد دانش آموزان و گروه های حساس از حضور در فضای باز و بیرون از منزل خودداری کنند.

کاشان 470 باب مدرسه دارد و جمعیت دانش آموزی این شهرستان در دوره ابتدایی 36 هزار و 724 نفر، 14هزار و 369 نفر دانش آموز دوره متوسطه اول و هشت هزار و 19 نفر دانش آموز دوره متوسطه دوم است.

این خطه با مساحت چهار هزار و 392 کیلومتر مترمربع و جمعیت 364 هزار و 482 نفر بر پایه سرشماری سال 1395، پرجمعیت ترین شهرستان اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می شود.

شهرستان کاشان در فاصله حدود 200 کیلومتری شمال اصفهان قرار گرفته است.

منبع: فرارو
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1596

به "مدارس کاشان به دلیل تشدید آلودگی هوا فردا تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس کاشان به دلیل تشدید آلودگی هوا فردا تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید