موشن گرافی فعالان دانشجویی دانشگاه های آزاد خوزستان از بی آبی غیزانیه!

به گزارش بازی های اندروید، فعالان دانشجویی دانشگاه های آزاد خوزستان به صورت موشن گرافی به آنالیز علت نبود آب در بخش غیزانیه پرداختند.

موشن گرافی فعالان دانشجویی دانشگاه های آزاد خوزستان از بی آبی غیزانیه!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، فعالان دانشجویی دانشگاه های آزاد خوزستان پیرامون مسائل بی آبی بخش غیزانیه، به صورت موشن گرافی به این موضوع پرداختند.

شنبه، سوم خرداد 99 ساکنان غیزانیه در بزرگترین بخش کشور، با بیش از 80 روستا به دلیل نبود حداقل امکانات رفاهی و محروم بودن از آب آشامیدنی، پس از مراجعه به بخشداری و بی توجهی بخشداری به اعتراضات و مطالبات آنان، اقدام به مسدود کردن جاده اهواز امیدیه کردند که در پی آن درگیری هایی میان مردم و نیروی انتظامی رخ داد.

بیشتر بخوانید:

  • از آب هم مضایقه کردند... / آب تنها خواسته مردم سخاوتمند غیزانیه!
  • غیزانیه همچنان تشنه است / آیا واقعا وعده مسئولان برای آبرسانی انجام شد؟
  • بی آبی، حتی اندیمشک را هم درگیر نموده!

این اتفاق تبدیل به یک بمب خبری در رسانه های داخلی و خارجی شد. بسیاری در پی حل مشکل در منطقه حاضر شدند؛ استاندار خوزستان نیز قول برطرف مشکل را داد همچنین، نمایندگان مجلس خبر از تخصیص اعتبار دادند و نیرو های جهادی در آنجا مستقر گردیدند. اما در میان این خبر های تلخ و شیرین یک سوال هیچوقت پرسیده نشد، که علت نبود آب در غیزانیه چیست؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 632

به "موشن گرافی فعالان دانشجویی دانشگاه های آزاد خوزستان از بی آبی غیزانیه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موشن گرافی فعالان دانشجویی دانشگاه های آزاد خوزستان از بی آبی غیزانیه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید