نشست آنالیز داوری بازی ذوب آهن - ماشین سازی برگزار گردید

به گزارش بازی های اندروید، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در نشست مشترک اعضای کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با حیدر بهاروند سرپرست و مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون امروز برپا شد، بهاروند با تاکید بر ضرورت همگرایی در جهت تقویت سطح داوری در رقابت ها عنوان نمود: خانواده عظیم داوری در ارتقای فوتبال کشور صندلی رفیعی دارد. بر این اساس، وظیفه ذاتی مدیران داوری در فدراسیون فوتبال این است که با همه توان در جهت بهره مندی از ظرفیت های مختلف در این حوزه پیشگام باشند.

نشست آنالیز داوری بازی ذوب آهن - ماشین سازی برگزار گردید

سرپرست فدراسیون فوتبال ادامه داد: این موضوع جز با حفظ آرامش، کار دقیق، کوشش بی وقفه و وفاق و همدلی محقق نخواهد شد و انتظار همگان این است که کمیته و دپارتمان داوری همچنان در این راستا گام بردارند تا فوتبال در این مقطع آسیب نبیند. داوران فوتبال ما خالص و بی منت کوشش می نمایند و کسی نمی تواند در فضای مجازی و حقیقی اتهامی به آنان وارد کند. در این میان، اما موضوع مهمی وجود دارد و اینکه فرایند قضاوت ها باید در فضایی باشد که حداقل اشتباه حادث گردد و تیم ها لطمه نخورند.

در ادامه این نشست، مهدی محمد نبی بیان کرد: لیگ های باشگاهی با توجه به شرایط خاصی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح چهان پدید آمده است، با پروتکل های خاص و الزامات تعیین شروع شد اما فدراسیون و سازمان لیگ کوشش کردند با تعامل و هماهنگی با مراجع زیربط و مدیران باشگاه ها بهترین فرایند در این باره طی گردد. بی تردید، داوری در این راستا پیشگام است و برگزاری دوره های آموزشی مختلف در این باب هم در همین راستا طراحی می گردد. در این شرایط، برنامه ریزی منسجم در بحث بررسی میدانی، چیدمان داوران و بررسی دائمی عملکرد آنان اجرا می گردد و بدون شک، داوران شایسته فوتبال کشور هم در این شرایط حساس با تمرکز بالا همچون همواره می توانند نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.

سپس فیلم رقابت تیم های ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی به تصویر در آمد و زوایای مختلف مربوط به قضاوت تیم داوری این مسابقه توسط اعضای کمیته و رییس دپارتمان داوری به نقد کشیده شد و توضیحات مقتضی بر اساس بررسیهای اجرا شده و گزارش های دریافتی ارائه شد و تصمیمات لازم در این باره اتخاذ گشت.

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال ذوب آهن و ماشین سازی در حالی هفته گذشته با هم بازی کردند که در سرانجام این مسابقه، فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد به خاطر داوری شائبه بر انگیز، نشستی اضطراری تشکیل می دهد.

جزئیات بیشتری از سوی سایت فدراسیون فوتبال درباره نشست امروز و تصمیمات آن اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 641

به "نشست آنالیز داوری بازی ذوب آهن - ماشین سازی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست آنالیز داوری بازی ذوب آهن - ماشین سازی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید