نقش تخم کتان در میزان شکم

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران : چاقی در ناحیه شکم در بسیاری از افراد شایع است.

نقش تخم کتان در میزان شکم

شکم تان را می توانید با مصرف تخم کتان صاف کنید.

به گزارش خبرنگاران، افراد برای آن که بتوانند به صورت موضعی اندام خود را لاغر نمایند باید علاوه بر نوع تغذیه ورزش های موضعی هم انجام دهند؛ اگر کالری بیش از حد دریافت نمایند موجب تجمع چربی درامعا و احشای بدن می گردد.

تجمع چربی اصولا در زیر پوست و در امعا و احشای است و بر حسب شرایط فیزیولوژی افراد در برخی بیشتر در قسمت بالا تنه و در برخی در قسمت پایین تنه و باسن تجمع دارد.

افراد چاق چه اندامی دارند؟

در برخی افراد چاقی به صورت گلابی شکل و بیشتر در باسن است و در برخی افراد سیبی شکل و چربی دور شکم آن ها است؛ در آقایان عموما این چربی به صورت سیبی شکل است و در خانم ها گلابی شکل که می تواند بر حسب تحرک این شکل متفاوت باشد.

در مجموع دریافت کالری بیش از حد احتیاج و عدم فعالیت فیزیکی باعث تجمع چربی در بدن می گردد که در نهایت باعث چاقی و بدفرم شدن اندام ها خواهد شد، لذا افرادی که مایل به لاغری موضعی هستند باید ورزش مناسب آن ناحیه را به دفعات بیشتر انجام دهند.

چای سبز و لیمو ترکیبی عالی

بی تحرکی باعث دریافت کالری بیشتر و در نتیجه کاهش سوخت و ساز بدن می گردد؛ برخی از مواد غذا یی همانند مواد کافئین دار باعث افزایش متابولیسم می شوند بعلاوه ترکیب چای سبز با لیمو یا زنجبیل اثربخشی فوق العاده ای در آب کردن چربی ها دارد.

زمانی که افراد سوخت و ساز بیشتری داشته باشند تجمع چربی کمتر خواهد بود؛ لذا برای اینکه سوخت و ساز افزایش یابد فعالیت و ورزش بیشتری انجام دهند، قابل ذکر است اگر به آب کردن چربی های شکم تمایل دارید و مشکل کمری و دیسکی ندارید دراز و نشست ورزش مناسبی برای این ناحیه است.

تخم کتان را در لاغری نباید فراموش کنید

تخم کتان برترین منبع امگا 3 است به همین علت توصیه می گردد در مواد غذایی خود از پودر آن بهره ببرید؛ بسیاری از افراد برای لاغری راه های مختلفی را امتحان می نمایند مثلا ماست و کدو را با هم ترکیب و میل می نمایند که موجب کاهش چربی و قند خون می گردد و عامل کاهش وزن نیست.

افراد برای رسیدن به اندام مناسب باید کل کالری دریافتی خود را تنظیم نمایند آن مطلبی که از دید تغذیه مهم است و پزشکان آن را توصیه می نمایند اینکه قبل از سیر شدن از خوردن غذا دست بکشید.

منبع: رکنا
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1466

به "نقش تخم کتان در میزان شکم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش تخم کتان در میزان شکم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید