نمایشگاه سراسری صنایع دستی یاسوج بازار جدید هنرمندان است

به گزارش بازی های اندروید، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، سید مصطفی رضوی گفت: برپایی اولین نمایشگاه ملی صنایع دستی در شهر یاسوج فرصت مناسبی برای هنرمندان و تولیدکنندگان محصولات سنتی است تا با بازار عرضه و تقاضای این منطقه آشنا شوند.

نمایشگاه سراسری صنایع دستی یاسوج بازار جدید هنرمندان است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی توضیح داد: برپایی چنین نمایشگاهی نیازمند تبلیغات گستره تری از سوی صدا و سیما و رسانه های جمعی است چرا که برپایی این نمایشگاه ها موجب کارآفرینی و رونق مالی خواهد شد.

این هنرمند ادامه داد: تجربه نشان داده که بازار فروش در نمایشگاه ها به مراتب قوی تر از سایت های اینترنتی، شبکه های اجتماعی و موارد مشابه است، چرا که باید هنر را از نزدیک مشاهده و آن را لمس کرد، به همین خاطر برای این نمایشگاه ها باید تبلیغات گسترده ای گردد.

وی یاد آور شد: خرمهره هم اکنون در جهان به عنوان قم تکنیک شناخته می گردد و هم اکنون 80 درصد تولیدات کارگاهم به کشورهای عراق، انگلستان، ایتالیا، آلمان، پاکستان و افغانستان صادر می گردد.

رضوی در مورد چگونگی استفاده از این محصول در کشورهای اروپایی گفت: این خرمهره ها در معماری داخلی کشورهای اروپایی رونق بسیاری دارد به طوری که از این محصول در تزئین شومینه، آینه و پنجره ها استفاده می نمایند.

این هنرمند استان قم در انتها اضافه کرد: طی دو روز گذشته استقبال خوبی از نمایشگاه سراسری صنایع دستی در شهر یاسوج شده و به نظر می رسد در روزهای آینده بر تعداد بازدیدنمایندگان اضافه کرده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 227

به "نمایشگاه سراسری صنایع دستی یاسوج بازار جدید هنرمندان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه سراسری صنایع دستی یاسوج بازار جدید هنرمندان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید