هشدار طوفان به 7 استان ؛ از باران و تگرگ تا باد شدید و گرد و خاک ، مخاطرات جوی در کمین تهرانی ها

به گزارش بازی های اندروید، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت در منطقه ها مستعد تگرگ در ؟؟؟؟؟؟ استان اطلاع داد.

هشدار طوفان به 7 استان ؛ از باران و تگرگ تا باد شدید و گرد و خاک ، مخاطرات جوی در کمین تهرانی ها

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی کشور درخصوص رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و تگرگ (در منطقه ها مستعد) هشدار نارنجی صادر کرد.

امروز (شنبه) خراسان شمالی و ارتفاعات شرقی گلستان و فردا (یکشنبه) خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، شرق و ارتفاعات سمنان و ارتفاعات در استان های گلستان، مازندران و تهران مشمول این هشدار خواهند بود.

  • پیش بینی هوای استان ها در گرمترین روزهای سال | خنک شدن 7 استان با باران و تندباد | طوفان گرد و خاک، رگبار و رعد و برق در بخش هایی از کشور

آبگرفتگی معابر، سیلاب محلی، جاری شدن روان آب در مسیل ها، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، صاعقه، در نواحی مستعد خیزش گرد و خاک و تگرگ، وزش باد شدید موقت، خسارت تماشا سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها، تابلوهای تبلیغاتی و شکستن درختان کهنسال در پی این مخاطره جوی پیش بینی شده است.

سازمان هواشناسی موارد زیر را توصیه کرد:

اجتناب از تردد، توقف و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل ها، احتیاط در سفرهای برون شهری به ویژه اطراف رودخانه ها، عدم فعالیت های کوهنوردی و جابه جایی عشایر، آمادگی دستگاه های اجرایی و امدادی و پاک سازی دهانه پل ها، لایروبی کانال ها و آب روها.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1402 بروزرسانی: 14 مرداد 1402 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1795

به "هشدار طوفان به 7 استان ؛ از باران و تگرگ تا باد شدید و گرد و خاک ، مخاطرات جوی در کمین تهرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار طوفان به 7 استان ؛ از باران و تگرگ تا باد شدید و گرد و خاک ، مخاطرات جوی در کمین تهرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید