هواوی دیگر جزء 5 برند برتر گوشی هوشمند در چین نیست

به گزارش بازی های اندروید، طبق جدیدترین گزارش شرکت IDC درباره شرایط بازار موبایل چین، همان شرکت های همیشگی بخش عظیمی از این بازار را از آن خود نموده اند ولی در این میان نام هواوی دیگر در بین 5 شرکت عظیم این بازار دیده می گردد. در سه ماهه دوم 2021، ویوو توانسته مقام اول این بازار را به دست بیاورد و در رتبه های بعدی شرکت های اوپو، شیائومی، اپل و آنر دیده می گردد.

هواوی دیگر جزء 5 برند برتر گوشی هوشمند در چین نیست

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

در مجموع فروش کلی گوشی ها در بازار چین نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا نموده که این موضوع تا حد زیادی به ضربه وارد شده بر هواوی برمی شود. هواوی که روزی روزگاری رتبه اول این بازار را در اختیار داشت، حالا در آمار منتشر شده به وسیله IDC در بخش دیگر شرکت ها واقع شده است و آمار فروش گوشی های این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته نصف شده است.

اگرچه 4 شرکت برتر این بازار با افزایش آمار فروش گوشی های خود روبه رو شده اند، اما فروش گوشی های آنر نصف شده که این موضوع به عرضه نشدن گوشی های نو در این محدوده زمانی برمی شود. در این مدت کاربران چینی برای خرید گوشی های آنر باید بین فقط 5 گزینه دست به انتخاب می زدند و این در حالی است که رقبایی مانند اوپو، ویوو و شیائومی هر کدام بیش از 30 گوشی برای کاربران ارائه نموده اند.

به گفته یکی از مقام های ارشد شرکت IDC، نوآوری دیگر یک نیروی محرکه برای گوشی های میان رده و رده بالا نیست. به گفته او، شرکت ها حالا به جای اینکه وارد نبرد سخت افزاری و نرم افزاری شوند، می خواهند تصویر مطلوبی از برند خود ارائه دهند تا کاربران ارتباط بهتری با محصولات آن ها برقرار نمایند.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1264

به "هواوی دیگر جزء 5 برند برتر گوشی هوشمند در چین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی دیگر جزء 5 برند برتر گوشی هوشمند در چین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید