هواپیمایی آسمان عذرخواهی کرد ، اعلام علت تاخیر پرواز تهران، یزد

به گزارش بازی های اندروید، شرکت هوپیمایی آسمان دلیل تاخیر 5 ساعته پرواز تهران-یزد در فرودگاه مهرآباد و سرگردانی مسافران را نقص فنی در سیستم هیدورلیک شده در حین مسافرگیری خاطرنشان کرد.

هواپیمایی آسمان عذرخواهی کرد ، اعلام علت تاخیر پرواز تهران، یزد

به گزارش خبرنگاران، پرواز تهران- یزد امروز هواپیمایی آسمان با زمان برنامه ای 6 و 30 دقیقه پس از اعلام پنج ساعت تاخیر، ساعت 11 و 30 دقیقه امروز فرودگاه مهرآباد را به مقصد یزد ترک کرد. روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان به خبرنگاران در مورد تاخیر پرواز روز یکشنبه مورخ 1401/9/6 تهران به یزد بوئینگ 737 به شماره 862 گفت: در پرواز تهران به یزد خلبان پرواز در حین مسافرگیری، متوجه نقص فنی در سیستم هیدرولیک شده که برای برطرف اشکال، اطمینان و حفظ سلامتی مسافرین مجدداً سیستم چک و با کوشش همکاران فنی برطرف اشکال می گردد.

بنا اعلام روابط عمومی این شرکت هواپیمایی، این پرواز پس از پذیرایی از مسافران در فرودگاه مهرآباد در ساعت 11 تهران را به مقصد یزد ترک کرد.

به همین دلیل به دلیل تاخیر در پرواز تهران به یزد، زمان تازه برای سایر پروازهای این هواپیما به وسیله پیامک به اطلاع مسافران پروازهای یزد به تهران، تهران به بوشهر، بوشهر به تهران، تهران به عسلویه، عسلویه به تهران رسیده است.

شرکت هواپیمایی آسمان از مسافران مسیر تهران به یزد و سایر پروازهای این شرکت به دلیل تاخیر پیش آمده در روز جاری عذرخواهی کرد و ضمن دادن اطمینان از ایمنی پرواز ها از صبوری مسافران تشکر و قدردانی کرد.

  • سرگردانی 5 ساعته مسافران این 4 پرواز در فرودگاه مهرآباد | ماجرا چه بود؟
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 آذر 1401 بروزرسانی: 6 آذر 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1687

به "هواپیمایی آسمان عذرخواهی کرد ، اعلام علت تاخیر پرواز تهران، یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمایی آسمان عذرخواهی کرد ، اعلام علت تاخیر پرواز تهران، یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید