چطور از فرودگاه تورین ایتالیا به مرکز شهر برویم؟

به گزارش بازی های اندروید، حمل و نقل فرودگاه تورین | Turin Airport Transportation

فرودگاه بین المللی تورین که به نام فرودگاه تورین کاسله (Turin-Caselle Airport) نیز شناخته می گردد در فاصله 16 کیلومتری شهر تورین ایتالیا واقع شده است. شهر تورین یکی از مراکز تجاری و فرهنگی مهم در شمال ایتالیا محسوب می گردد و بسیاری از کارخانه های مهم و بین المللی مثل کارخانه فیات در این شهر قرار دارند. در این مطلب گزینه های حمل و نقل فرودگاه تورین و راه های دسترسی به مرکز شهر را به شما معرفی می کنیم. اگر قصد سفر به تورین را دارید با استفاده از این اطلاعات می توانید به راحتی خود را به هتل و مرکز شهر برسانید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

چطور از فرودگاه تورین ایتالیا به مرکز شهر برویم؟

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

دسترسی از فرودگاه تورین به مرکز شهر

شهر تورین علاوه بر مراکز صنعتی و تجاری مهمی که دارد مملو از ساختمان های تاریخی و قدیمی زیباست. بناهای تاریخی فراوانی در این شهر وجود دارد که هرکدام به نوبه خود یک شاهکار معماری محسوب می شوند. بنابراین مسافران زیادی هم برای سفر تجاری و کاری و هم برای بازدید از جاذبه های گردشگری به این شهر زیبای ایتالیایی سفر می نمایند. دانشگاه تورین نیز یکی از قدیمی ترین دانشگاه های دنیا است و اعتباری بین المللی دارد. فرودگاه تورین همانطور که گفتیم حدود 16 کیلومتر با مرکز شهر تورین فاصله دارد و دسترسی مناسبی به شهر دارد. حمل و نقل فرودگاه تورین بسیار متنوع است و با استفاده از اتوبوس، تاکسی، قطار و کرایه اتومبیل می توانید خود را به هتل و مرکز شهر برسانید. در ادامه هر یک از این موارد را جداگانه شرح می دهیم تا با توجه به هزینه و زمانی که در اختیار دارید بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

اتوبوس شاتل فرودگاه

سرویس اتوبوس SADEM اتوبوس شاتلی به سمت مرکز شهر دارد و مسافران را از فرودگاه به سمت ایستگاه های قطار پورتا نووا (Porta Nuova) و پورتا سوسا (Porta Susa) می رساند. اتوبوس ها هر 15 الی 30 دقیقه یکبار حرکت می نمایند و در مدت زمان حدودا 45 دقیقه مسافران را به مرکز شهر می رسانند.

قطار

خط مترو تورینو سرس توسط شرکت GTT مدیریت می گردد و مسافران را از فرودگاه به سمت مرکز شهر جابجا می نماید. اولین قطار ساعت 5 صبح حرکت می نماید و آخرین قطار هم حدود ساعت 9 شب از فرودگاه به سمت مرکز شهر حرکت می نماید. با استفاده از قطار در مدت زمان 20 دقیقه می توانید به هتل و مرکز شهر برسید. قطار یکی از ارزان ترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه تورین است و از کنار ترمینال فرودگاه مسافران را به سمت مرکز شهر می برد. بلیط قطار را می توانید از دستگاه های فروش اتوماتیک بلیط در ایستگاه قطار تهیه کنید. اگر چمدان های زیادی ندارید و اهل ماجراجویی در شهر هم هستید می توانید با قطار خود را به مقصدتان برسانید.

تاکسی

تاکسی یکی از بهترین و امن ترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه تورین است و بسیاری از مسافران ترجیح می دهند با تاکسی به هتل بروند. تاکسی های رسمی و مجوزدار فرودگاه در مقابل ترمینال پروازهای ورودی قرار دارند و به محض خروج از فرودگاه آن ها را خواهید دید. مدت زمان سفر با تاکسی به حجم ترافیک بستگی دارد اما به طور میانگین در مدت زمان 30 دقیقه از فرودگاه به مرکز شهر خواهید رسید. اگر برای اولین بار به تورین سفر می کنید و با شهر آشنایی چندانی ندارید، یا اگر چمدان های زیادی همراهتان است و حوصله استفاده از حمل و نقل عمومی را ندارید بهتر است از تاکسی بهره ببرید. تاکسی اگر چه به نسبت سایر گزینه های حمل و نقل فرودگاه تورین گران تر است اما به دلیل راحتی و رفاهی که دارد هواداران زیادی هم دارد.

ترانسفر خصوصی

اگر دوست دارید با رفاه و راحتی بیشتری به هتل و مقصد برسید از سرویس ترانسفر خصوصی هم می توانید بهره ببرید. این سرویس را می توانید قبل از رسیدن به فرودگاه رزرو کنید و مطمئن باشید که هنگام رسیدن به فرودگاه، راننده در سالن پروازهای ورودی منتظر شماست. اگر چمدان های زیادی همراهتان است این سرویس برایتان ایده آل است چون راننده در حمل چمدان ها هم به شما یاری خواهد نمود. حتی اگر پروازتان با تاخیر روبرو گردد هم لازم نیست نگران باشید. شرکت ارائه دهنده این سرویس در جریان تاخیر اختمالی پرواز شما خواهد بود و راننده به موقع منتظر شما خواهد بود. سرویس ترانسفر خصوصی مسافران را از جلوی فرودگاه سوار می نماید و درب هتل پیاده می نماید.

کرایه اتومبیل

ممکن است بسیاری از مسافران دوست داشته باشند خودشان در شهر رانندگی نمایند و استقلال عمل و آزادی بیشتری داشته باشند. کرایه اتومبیل این اختیار را به شما می دهد که هرکجا می خواهید بروید و اگر 3-4 نفر باشید و هزینه های سفر را با هم تقسیم کنید از نظر مالی نیز برایتان به صرفه تمام خواهد شد. سفارش کرایه اتومبیل را می توانید قبل از رسیدن به فرودگاه و به صورت آنلاین ثبت کنید، اما به محض رسیدن به فرودگاه هم به صورت حضوری می توانید به دفاتر شرکت ها مراجعه کنید. در فرودگاه تورین شرکت های معتبر و بین المللی مثل یوروپکار، باجت و … حضور دارند و انواع خدمات کرایه اتومبیل را به مسافران ارائه می نمایند. با مقایسه قیمت ها و خدمات می توانید بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. البته از قلم نیاندازید که برای رانندگی در تورین باید گواهینامه بین المللی معتبر داشته باشید.

کرایه اتوبوس

کرایه اتوبوس هم یکی دیگر از گزینه های حمل و نقل فرودگاه تورین است و برای گروه های بزرگ و تورهای مسافرتی بسیار مناسب است. گروه های بیشتر از 10 نفر با رزرو اتوبوس می توانند در هزینه های حمل و نقل به میزان قابل توجهی صرفه جویی نمایند. البته اگر قصد رزرو اتوبوس را دارید حتما این کار را قبل از رسیدن به فرودگاه انجام بدهید تا فرصت کافی برای هماهنگی های لازم وجود داشته باشد.

منبع: getbybus.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 106

به "چطور از فرودگاه تورین ایتالیا به مرکز شهر برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور از فرودگاه تورین ایتالیا به مرکز شهر برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید