بازسازی آپارتمان: کندی بازسازی بناهای تاریخی به دلیل کمبود اعتبارات، درخواست تأمین اعتبار در سفر رئیس جمهور به گلستان

به گزارش بازی های اندروید، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با اشاره به کندی بازسازی بناها و آثار تاریخی استان به علت کمبود اعتبارات، گفت: متأسفانه اعتبارات موجود کفاف بازسازی آثار تاریخی گلستان را نمی دهد.

بازسازی آپارتمان: کندی بازسازی بناهای تاریخی به دلیل کمبود اعتبارات، درخواست تأمین اعتبار در سفر رئیس جمهور به گلستان

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

ایسنا: رحمان فرمانی در مورد آخرین شرایط بازسازی بناهای تاریخی استان گلستان، گفت: در سفر رئیس جمهور به گلستان بعضی از اعتبارات در حوزه بازسازی بناهای تاریخی در سطح استان مد نظر ما قرار می گیرد و امیدوارم با تخصیص اعتبارات بعد از سفر اجرایی گردد، بعلاوه بعضی از اعتبارات نیز در قالب ملی و استانی است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، اضافه نمود: حجم بناهای تاریخی و فضاهای باستانی، محوطه ها و تپه های تاریخی و امثال آن در استان گلستان به حدی زیاد است که اعتبارات موجود کفاف بازسازی آن را نمی دهد مگر آنکه بازسازی اضطراری انجام گردد.

وی به بافت 156 هکتاری گرگان و استرآباد و بافت های تاریخی گمیشان، زیارت، شاهکوه و دیگر بناهای تاریخی موجود در گلستان اشاره نمود و ادامه داد: با توجه به کمبود اعتبارات جز سرکشی، نگه داری و حفاظت کار زیادی نمی توان کرد بازسازی این بافت ها و بناهای تاریخی با کندی روبرو می گردد البته این مسئله علت نمی گردد در این مسئله کوتاهی کنیم.

فرمانی تأکید کرد: برای افزایش سهم اعتباری استان گلستان در بخش بازسازی بناها و بافت های تاریخی کوشش می کنیم و این مسئله را در سفر رئیس جمهور به گلستان مدنظر خواهیم داد تا بازسازی و بازسازی بناها و بافت های تاریخی اولویت دار را در دستور کار قرار دهیم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1500

به "بازسازی آپارتمان: کندی بازسازی بناهای تاریخی به دلیل کمبود اعتبارات، درخواست تأمین اعتبار در سفر رئیس جمهور به گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: کندی بازسازی بناهای تاریخی به دلیل کمبود اعتبارات، درخواست تأمین اعتبار در سفر رئیس جمهور به گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید