گلترنت ، بی نهایت آموزش آنلاین گل آرایی

به گزارش بازی های اندروید، رپرتاژ آگهی -آموزش گل آرایی با گلترنت خیلی وقته که ساده شده !!! در گلترنت بسیار راحت می توانید با کمترین هزینه در منزل به یادگیری گل آرایی مشغول شوید . گلترنت با جمع آوری بهترین اساتید گل آرایی ایران و ضبط ویدیو های گل آرایی به صورت مرحله به مرحله ، یادگیری گل آرایی را پیش از پیش ساده نموده است . دیگر نیازی نیست با صرف هزینه های میلیونی به یادگیری گل آرایی مشغول شوید . گلترنت گل آرایی را از 0 تا 100 در قالب پکیج های مختلف آموزش داده تا به سادگی در منزل بعد از دیدن ویدیو ها امکان فعالیت و کسب درآمد از هنر گل آرایی داشته باشید . برای کسب اطلاعات بیشتر تا آخر همراه ما باشید .

گلترنت ، بی نهایت آموزش آنلاین گل آرایی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

آموزش آنلاین گل آرایی ، ساده تر از همواره

آموزش آنلاین گل آرایی در گلترنت به 2 صورت انجام می گردد :

1- آموزش های آنلاین با حضور صد ها نفر از علاقه مندان به هنر گل آرایی

2- آموزش های ضبط شده و مرحله به مرحله با قابلیت برگشت به عقب و مرور چند باره

برای یادگیری گل آرایی ما برنامه های مدونی برای شما عزیزان آماده نموده ایم . یکی عظیم ترین ویژگی های آموزش آنلاین گل آرایی به وسیله گلترنت ، پشتیبانی 1 ماهه پس از دوره است به طوری که نگران پرسیدن سوالات و مسائل خود نخواهید شد . این در کنار ارسال گل و ابزار هر ویدیو آموزشی از نزدیک ترین گل فروشی است که امکان تکرار و تمرین آیتم های آموزشی شما را مهیا می نماید . همچنین گلترنت تضمین تهیه ابزار های هر آموزش را در صورت عدم موجودی گل فروشی های اطرافتان خواهد نمود .

هنوز یادگیری حضوری امکان پذیر است !

شاید با خودتان بپرسید اگر به صورت حضوری در یک ورکشاپ گل آرایی شرکت کنید و در کنار آن از خدمات آموزش آنلاین گلترنت بهره مند شوید ، نتیجه بهتری خواهید گرفت ؟

قطعا همینطور است . آکادمی گل آرایی بوی گل از سال 1394 تا به امروز مشغول آموزش گل آرایی و برگزاری کلاس گل آرایی است و تا به امروز بیش از 350 نفر را آموزش داده است . بدیهی است بعد از 5 سال آموزش گل آرایی و دریافت نظرات هنرجویان درباره دوره توانسته باشیم بهترین سیستم آموزش گل آرایی را ایجاد کنیم به طوری که می توانید در کنار یادگیری حضوری گل آرایی به صورت غیر حضوری پشتیبانی شوید و از ویدیو های گلترنت برای تکرار و تمرین و یادگیری هر چه بهتر خودتان بهره مند شوید .

گلترنت فقط یک سیستم آموزش انلاین گل آرایی نیست !

بزودی شاهد ارایه اپلیکیشن خرید آنلاین گل و گیاه به وسیله گلترنت خواهید بود . به وسیله این اپلیکیشن می توانید از نزدیک ترین گل فروشی یا گلخانه گل و گیاه منزل خود را خریداری کنید یا برای دوستانتان هدیه ای زیبا ارسال کنید . این در کنار ارایه خدمات گل آرایی توسط گل آرا ها و گل فروشی های اطراف شما است . همچنین می توانید در آینده گل آرا های کشورمان تاثیر گذار باشید و به آن ها امتیاز دهید تا در رده بندی بهترین گل آرا های ایران قرار بگیرند و هزاران قابلیت دیگر که با مراجعه به سایت گلترنت می توانید مشاهده کنید .

آموزش های گل آرایی موجود در گلترنت

آموزش آنلاین گل آرایی در گلترنت با چند پکیج متفاوت قابل دسترسی است .

1- آموزش تشریفات گل آرایی (گل آرایی مجالس که شامل : آرک گل ، میز گل ، پایه گل ، سبد گل ، گل آرایی پله مدرن ، ابر معلق و …)

2- آموزش گل فروشی (انواع دسته گل کادویی ، انواع دسته گل سازه ، انواع دسته گل روستیک ، انواع دسته گل عروس ، سبد گل یک طبقه ، سبد گل دو طبقه ، ماشین عروس و …)

3- آموزش گل آرایی مدرن (انواع سازه ، سازه های ایستاده ، طراحی صنعتی ، ایجاد انواع سازه دسته گل ، استفاده از متریال های بازیافتی ، تلفیق هنر ها با گل آرایی و …)

4- آموزش های مقدماتی (اسامی گل ها ، اسامی برگ ها ، اسامی ابزار ها ، کاربرد ابزار های گل آرایی ، انواع تزیین برگ ، انواع کاغذ پیچی)

همچنین تمامی موارد بالا به صورت تک آیتم نیز برای شما عزیزان در دسترس است .

فرصت های شغلی بعد از یادگیری گل آرایی

  • فعالیت در یک گل فروشی
  • تاسیس گل فروشی
  • فعالیت در یک موسسه تشریفاتی
  • تاسیس موسسه تشریفاتی
  • تدریس و آموزش گل آرایی
  • تاسیس مدرسه گل آرایی
  • فعالیت در بازار گل (همکاری با پرورش دهندگان گل و فروش عمده و خرده)
  • تاسیس فروشگاه اینترنتی گل
  • تاسیس فروشگاه اشتراک گل
  • ترکیب کسب کار فعلی با گل آرایی (خلاقیت)
  • تبدیل به اینفلوئنسر گل آرایی (بلاگر و فراوری کننده محتوا گل و گل آرایی)

تنوعی از بهترین اساتید گل آرایی داخل ایران

در پلتفرم آموزش آنلاین گل آرایی گلترنت بهترین اساتید گل آرایی را در کسب و کار های مختلف در کنار هم جمع نموده ایم . به این منظور شما شاهد بالاترین کیفیت و راندمان آموزشی خواهید بود . به علاوه اساتید گل آرایی ما تجربه های مختلفی دارند که عملا آموزش ها را بسیار کاربردی می نماید برای مثال اکثرا گل فروشی ها و موسسات تشریفاتی که سابقه فعالیت چندین ساله در هنر گل آرایی دارند ، تمام تجربیات و مهارت خود را به اشتراک گذاشته اند و در کنار آن کارشناسان پشتیبانی ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند . شما در کنار یادگیری ، پکیج های تمرین و تکرار ما که شامل گل ها و ابزار های مورد احتیاج شما هست را نیز می توانید تهیه کنید تا بهترین آموزش گل آرایی آنلاین را در هر جا که هستید ، رقم بزنید .

هر روز بهتر از دیروز

پلتفرم آموزش انلاین گل آرایی گلترنت عظیمترین هدف خود را رضایت مندی شما قرارداده است . بدیهی است خانواده گلترنت از هیچ تلاشی برای بهبود فعالیت های خود دریغ نمی نماید و به صورت روزانه در حال اضافه کردن تعداد اساتید مطرح در این پلتفرم است تا جدیدترین متد های گل آرایی را در فضایی محبت آمیز برای شما فراهم کند تا به بیشترین نرخ بازدهی برسد . هیچ چیز به اندازه رضایت شما ارزشمند نیست . در این جهت پر پیچ و خم منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم .

شما نیز ما را در آموزش آنلاین گل آرایی کمک کنید !

در صورتی که در هنر گل آرایی چندین سال است فعالیت می کنید و به مهارت های گل آرایی مدرن مسلط هستید ، می توانید با اشتراک گذاشتن مهارت هایتان به سادگی در گلترنت کسب درآمد کنید . کافی است همین امروز اپلیکیشن گلترنت را دانلود کنید و با بارگزاری آموزش هایتان و فروش آن ها به سادگی کسب درآمد کنید . همچنین می توانید با تعریف ورکشاپ و کلاس در داخل اپلیکیشن نسبت به آموزش گل آرایی به صورت حضوری نیز اقدام کنید !

گلترنت ، فراتر از یک اپلیکیشن

در گلترنت هر آنچه انتظار دارید برآورده شده است از آموزش گل آرایی به صورت آنلاین تا ارایه انواع خدمات گل و گیاه یا خرید انواع گل و گیاه … برای کسب اطلاعات بیشتر وارد وب سایت گلترنت شوید و از آخرین اطلاعات بهره ببرید .

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 729

به "گلترنت ، بی نهایت آموزش آنلاین گل آرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلترنت ، بی نهایت آموزش آنلاین گل آرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید