40 میلیون تومان اعتبار؛ احتیاج هیات تیراندازی با کمان خراسان شمالی برای تشکیل تیم

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس هیات تیراندازی باکمان خراسان شمالی گفت: این هیات به 40 میلیون تومان اعتبار احتیاج دارد تا تیم تشکیل دهد و در لیگ برتر شرکت کند.

40 میلیون تومان اعتبار؛ احتیاج هیات تیراندازی با کمان خراسان شمالی برای تشکیل تیم

حکمت شیردل در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: تعدادی از کمان داران خراسان شمالی در حال حاضر در سایر تیم ها و در لیگ برتر حضور دارند، بنابراین خراسان شمالی این پتانسیل را دارد که تیم تشکیل دهد و در لیگ برتر شرکت کند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته یکی از کمانداران خراسان شمالی در تیم ناجا و دیگری در تیم آذربایجان شرقی حضور داشت و به رقابت پرداخت که این دو کمان دار مقام اول و دومی را کسب کردند و از سوی دیگر یکی از کمانداران نیز در رقابت های قهرمان قهرمانان کشور، نائب قهرمان و به تیم ملی دعوت شد.

شیردل ادامه داد: این هیات برای تشکیل تیم احتیاج به هزینه میلیاردی ندارد و اگر هر یک از صنایع استان فقط 10 میلیون تومان یاری کند تیم تیراندازی باکمان خراسان شمالی با نام صنایع استان می تواند در لیگ برتر حضور یابد.

وی تاکیدکرد: اگر در این استان تیم تیراندازی باکمان تشکیل گردد به طور حتم صاحب مقام و سکو خواهد شد چراکه در این زمینه استعدادهای خوبی در این رشته ورزشی در این استان وجود دارد.

رئیس هیات تیراندازی باکمان خراسان شمالی گفت: از سوی دیگر ورزشکاران فعال در این رشته ورزشی احتیاج به حمایت دارند چراکه هزینه به روز کردن تجهیزات آن ها نیز بالا است و فقط هزینه به روز کردن کمان و خرید تیر احتیاج به هزینه کرد 10 تا 15 میلیون تومانی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 268

به "40 میلیون تومان اعتبار؛ احتیاج هیات تیراندازی با کمان خراسان شمالی برای تشکیل تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 میلیون تومان اعتبار؛ احتیاج هیات تیراندازی با کمان خراسان شمالی برای تشکیل تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید