VAR وطنی روی سکوهای ورزشگاه دستگردی!

به گزارش بازی های اندروید، در جریان دیدار پرسپولیس و پیکان یحیی گل محمدی به شدت نسبت به اعلام پنالتی به سود پیکان اعتراض کرد.

VAR وطنی روی سکوهای ورزشگاه دستگردی!

به گزارش خبرنگاران، در جریان هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16 در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان رفت که این دیدار با رجحان 3 بر یک سرخپوشان به پایان رسید.

طبق برنامه دو تیم حدود ساعت 14:30 به ورزشگاه رسیدند و همین امر موجب شد در لحظه ورود بازیکنان به رختکن، دو تیم با یکدیگر روبرو شوند و احوالپرسی کنند.

کمال کامیابی نیا بعد از ورود به ورزشگاه، به زمین چمن آمد و دقایقی با سعید دقیقی سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت وگو کرد.

علیرضا ابراهیمی و رضا اسدی پیش از ورود بازیکنان به زمین برای گرم کردن، به کنار زمین آمدند و دقایقی با خبرنگاران و عکاسان گفت وگو کردند.

وحدت هنانوف و منوچهر صفروف که هنوز قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت نکرده اند، از روی سکوها بازی را تماشا کردند.

برخی از اعضای تیم پرسپولیس که در جایگاه تماشاگران نشسته بودند، روی برخی صحنه ها بازیکنان را تشویق می کردند.

در دقیقه 78 زمانی که مهدی عبدی فرصت خوبی برای تک به تک شدن با دروازه بان پیکان داشت، روی یک اشتباه توپ را از دست داد که این امر موجب اعتراض گل محمدی به عبدی شد.

در دقیقه 80، زمانی که داور خطای لک را روی پیمان رنجبری گرفت، نیمکت نشینان پرسپولیس نسبت به این موضوع اعتراض کردند و جو داخل زمین هم متشنج شد. در ادامه داور به خاطر اعتراض امید عالیشاه را با کارت زرد جریمه کرد. روی این صحنه برخی از اعضای تیم پرسپولیس که رو سکوها و نزدیک جایگاه خبرنگاران حضور داشتند، از تلویزیون جایگاه خبرنگاران صحنه خطا را تماشاد و با فریاد به مربیان پرسپولیس می گفتند که خطایی صورت نگرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1472

به "VAR وطنی روی سکوهای ورزشگاه دستگردی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "VAR وطنی روی سکوهای ورزشگاه دستگردی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید