آشنایی با جردن پترسون از روانشناسان مشهور کانادایی

به گزارش بازی های اندروید، آشنایی با جردن پترسون از روانشناسان مشهور کانادایی

جردن پترسون زاده 12 ژوئن 1962 روانشناس بالینی کانادایی و از اساتید روانشناسی دانشگاه تورنتو است. از حوزه های اصلی مطالعات وی می توان به روانشناسی مرضی، روانشناسی اجتماعی و روانشناسی شخصیت، با علاقه خاص به روانشناسی دین و باورهای ایدئویوژیک و ارزیابی و بهبود شخصیت و عملکرد نام برد.

آشنایی با جردن پترسون از روانشناسان مشهور کانادایی

جردن پترسون مدرک کارشناسی خود را در رشته علوم سیاسی و روانشناسی از دانشگاه آلبرتا و دکترای خود را هم در روانشناسی بالینی از دانشگاه مک گیل دریافت کرد. وی از سال 1991 تا 1993 به اسم عضو پسادکترا در دانشگاه مک گیل حضور داشت و پس از آن به دانشگاه هاروارد عزیمت نموده و به اسم دستیار و سپس استاد دپارتمان روانشناسی این دانشگاه مشغول به فعالیت شد. جردن پترسون در سال 1998 به اسم عضو هیئت علمی دانشگاه تورنتو به کانادا بازگشت و در سال 2019 هم مقام فول پروفسور را کسب نمود.

از پرفروش ترین کتاب های وی می توان به کتاب 12 قانون برای زندگی اشاره نمود. در سال 2018 وبسایت آمازون و نیویورک تایمز این کتاب را به اسم پرفروش ترین کتاب سال معرفی کردند.

اگر علاقمند به تحصیل در کالج ها و دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی هوشمند موسسه خبرنگاران را پر کنید و برای رزرو وقت مشاوره از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1271

به "آشنایی با جردن پترسون از روانشناسان مشهور کانادایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جردن پترسون از روانشناسان مشهور کانادایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید