شروع توزیع 500 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی مدارس استان اردبیل

به گزارش بازی های اندروید، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: تجهیزات آموزشی و یاری آموزشی مدارس به ارزش 500 میلیارد ریال به منطقه ها و نواحی این استان ارسال شد.

شروع توزیع 500 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی مدارس استان اردبیل

حسن محمدی ادیب گفت: مرحله نخست این تجهیزات به ارزش 100 میلیارد ریال پیش از این به منطقه ها و نواحی آموزش و پرورش استان ارسال شده و امروز مرحله دوم این تجهیزات در اختیار مدارس استان قرار می گیرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل با اشاره به احصاء و شناسایی احتیاج های ضروری تجهیز مدارس کل استان اردبیل، توزیع این تجهیزات را چند برابر سال های گذشته مطرح نمود و گفت: توزیع این تجهیزات بر اساس احتیاج و اولویت بندی و با هدف برقراری عدالت آموزشی انجام می گردد.

محمدی ادیب گفت: این تجهیزات که شامل رایانه، ویدئو پروژکتور، میز، صندلی، فایل و کمد، دستگاه کپی، پکیج و رادیاتور و سایر ملزومات آموزشی و یاری آموزشی است، بر اساس شاخص محرومیت و احتیاج منطقه ها و نواحی آموزش و پرورش استان توزیع شده است.

او، بهبود کیفیت آموزشی را مهمترین هدف از توزیع این اقلام ذکر کرد و گفت: توزیع این تجهیزات تا اول مهر به شکل کامل اجرا شده و احتیاج ضروری همه مدارس استان برای شروع سال تحصیلی در موعد مقرر تامین می گردد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل در ادامه با اشاره به بهره برداری از 41 پروژه مدرسه سازی از اول هفته دولت تا اول مهر امسال در سطح استان اردبیل، گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع یک هزار و 400 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

محمدی ادیب از تداوم کوشش برای برطرف دغدغه فضای آموزشی در استان اردبیل اطلاع داد و گفت: هم اکنون 191 پروژه عمرانی مدرسه سازی در سطح استان اردبیل با مجموع چهار هزار میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.

او با اشاره به استانداردسازی سامانه گرمایشی 137 مدرسه، آسفالت 100 هزار متر مربع از محوطه مدارس و نیز ایزوگام 80 هزار متر مربع از پشت بام مدارس استان اردبیل در امسال، گفت: مدارس این استان با شرایط مطلوب برای شروع سال تحصیلی آماده شده است.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1657

به "شروع توزیع 500 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی مدارس استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع توزیع 500 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی مدارس استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید